  • Data: 2011-10-02 11:46:28
    Temat: Re: PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]
    Od: jeo stancey <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/02/11 11:24, Mailkontent wrote:

    > Tylko programy cyfrowe, przeskanuj w kablówkę w poszukiwaniu kanałów
    > cyfrowych. Niektóre sieci mają "testowo" kilka programów nadawanych
    > cyfrowo.

    Ale UPC NIE MA - przeskanowalem wlasnie i wszystkie 220 są SCRAMBLED :(

    To SKNERY, nie dosc, ze wycofali teraz kolejna porcje kanalow z zakresu
    analogowego (CNN, Euronews, DEutsche Welle, TV5, RTR Planeta) to nawet
    nie moga dac w cyforwej za firko tych kanalow ktore sa i tak nazeimnej DVBT!
    Ja NA PEWNO niczego wiecej u nich nie wykupie! Poczekam tylko az
    wygasnie umowa, nie wiem jak inni...