  • Data: 2011-10-02 18:56:39
    Temat: Re: PVR - nie działa :( [nowiutki Thomson 32FS5246C]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-02 20:39, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A nie wydaje Ci się przypadkiem, że we współczesnych telewizorach taka
    > konwersja MUSI zachodzić, żeby móc cokolwiek wyświetlić na ekranie
    > LCD/Plazma?

    Konwersja zachodzi, tylko raczej nie tak jak sugerujesz. To co jest
    wyświetlane na matrycy jest jakąś formą cyfrową obrazu. Zapominasz o
    tym, że największym problemem nie jest A/C, tylko kosztowna kompresja
    strumienia, która nie jest potrzebna. Kiedyś bawiłem się w wyliczanki
    jaką moc obliczeniową potrzeba, by w czasie rzeczywistym to robić.
    Telewizory zasadniczo zajmują się dekompresją/dekodowaniem, a nie
    w druga stronę.