  • Data: 2010-08-30 15:11:05
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: "WASYL" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c7a178b$0$21007$65785112@news.neostrada.pl...

    > Panowie... niebędę się rozpisywał bo szkoda słów :))
    > Dziękuję :))
    > pzdr
    > GL

    Kolego - daj sobie spokoj z tym nowym cudem od C+ zwanym PACE PVR.
    Ja rowniez zmienialem ten tuner 3x lecz w innej sprawie. Nie chcial wogole
    startowac przy podlaczonej antenie. Przy odlaczonej startowal lecz
    oczywiscie komunikat o braku sygnalu. Po podlaczeniu anteny - zwis. Maja
    niedopracowane oprogramowanie i nie dziala z niektorymi konwerterami
    (monoblock) i juz.
    Oddalem tej szajs i wzialem Philipsa.
    Wniosek - soft PACE ma, jak widac sporo niedociagniec.