  • 11. Data: 2009-06-11 10:41:16
    Temat: PS. przenosiny z Play do Play :-)
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Tak jeszcze tylko dopowiem, że właśnie dostałem smsa. Myślałem, że od Plusa,
    w związku z tym, że przenoszę tam numer z P4. Hehe - a oto niespodzianka.
    Play pisze do mnie: "Już niebawem obecny operator zablokuje ci kartę.
    Zapraszamy po odbiór karty do salonu play". Ciekawe jak oni to robią...

  • 12. Data: 2009-06-11 10:46:24
    Temat: Re: PS. przenosiny z Play do Play :-)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "silesiac" news:h0qn4l$epp$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > Play pisze do mnie: "Już niebawem obecny operator zablokuje ci kartę.
    > Zapraszamy po odbiór karty do salonu play". Ciekawe jak oni to robią...

    Co w tym dziwnego? :)
    Pójdziesz do salonu, odbierzesz kartę a karta Plusa będzie się jeszcze do
    sieci logowała max. kilka dni a potem zamilknie :)

  • 13. Data: 2009-06-11 11:11:36
    Temat: Re: Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultantem
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 11:14:55 +0200, adam napisał(a):

    > Nic nikomu nie musisz mówić.
    > Przećież tak jak oni nagrywasz w "celu kotroli jakości".

    przeciez oni samio wiedza, ze rozmowa jest nagrywana, nawet sami o tym
    informuja :)

    --
    marcin

  • 14. Data: 2009-06-11 15:40:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Plusa,
    > Co w tym dziwnego? :)
    > Pójdziesz do salonu, odbierzesz kartę a karta Plusa będzie się jeszcze do
    > sieci logowała max. kilka dni a potem zamilknie :)

    To chyba podlega jakiejs reklamacji, skoro przestala by dzialac swieza
    usluga po tym, jak przenioslo sie do *Plusa* numer ;)

    --

    deutschlanding on the moon

  • 15. Data: 2009-06-11 15:53:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "elmer radi radisson" news:h0r8gt$5hu$1@inews.gazeta.pl

    > To chyba podlega jakiejs reklamacji, skoro przestala by dzialac swieza
    > usluga po tym, jak przenioslo sie do *Plusa* numer ;)

    Aaaaaa!!!! Totalnie się zakręciłem - chyba słoneczko mi dzisiaj zbytnio
    przygrzało :)

  • 16. Data: 2009-06-11 19:53:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości grup
    ..
    > No i właśnie owo Biuro Obsługi Klienta skłania mnie do tego żeby zmienić
    > operatora. Bo nie może być takich przypadków że zgłaszam problemy ze zrywaniem
    > połączeń a mi koleś mówi że na szkoleniu mu wytłumaczyli że telefonicznie nie
    > przyjmują reklamacji mam sobie napisać przez play24.

    Jak bym odpowiedział, że mu zaraz gębę obiję i prośby o zaprzestanie czynu
    będzie musiał wysłać faxem. :)

  • 17. Data: 2009-06-11 20:21:13
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Maciek pisze:

    > P.S. Play chyba zaczyna cierpieć na nadmiar klientów. Ale w razie czego
    > jest 6 lipca ;)

    6 lipca - po mojemu 11 czerwca ?
    --
    Pozdrawiam Marek