  • 1. Data: 2009-06-10 14:12:05
    Temat: TAK TAK problem
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Problem:
    Stareter tak-tak, uruchomiony, zrywa połaczenie wychodzące po 3-4 sekundach

    Pytanie:
    Co może być przyczyną, jak to poprawić?

    Dane:
    Taryfa NOWY tak-tak
    Uruchomiona "godzina za 29gr"
    Jeszcze nie doładowany ani razu, starter "5pln dostajesz 50", konto
    'dodatnie' 1,42pln.
    Telefon Nokia 6030, "po-PLUS-owa", zdjęty simlock.

  • 2. Data: 2009-06-10 14:15:37
    Temat: Re: TAK TAK problem
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Końrad(o)" <n...@o...pl> napisał
    > Stareter tak-tak, uruchomiony, zrywa połaczenie wychodzące po 3-4
    > sekundach
    >
    > Pytanie:
    > Co może być przyczyną, jak to poprawić?

    Problem z siecią. Miałem tak kilka dni temu z połączeniami przychodzącymi na
    TT. Restart telefonu na wszelki wypadek, kilka kroków na drugą stronę
    mieszkania i działa.

    Maciek.