  • Data: 2013-03-17 20:49:02
    Temat: Re: PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 11:58:39 -0700 (PDT), t...@g...com

    > Tak? A w Niemczech i Szwecji tez kosztuja studia ?

    Nie, w Niemczech nie.

    > Ja dla odmiany mam znajomych w Szwecji i Norwegii i zapewniam Cie,
    >ze ludzie tam maja gdzie mieszkac a nie z mamusia za piecem klikaja
    >eletroniczne zabaweczki jak kretyneczki.

    Ale co - mamusie im te domy buduja ? Czy nie kupuja nowoczesnych
    technologii i jak im Nokia postawila pierwsze NMT, tak ciagle chodza z
    ceglanymi telefonami.

    Szwecja ... cos ostatnio slyszalem o problemach ze sprzedaza nowych domow.
    Kupowanie sie po prostu nie oplaca - za duzy podatek spadkowy :-)

    > Placa minimalna? A ile wynosi zasilek dla bezrobotnych w Grecji czy Hiszpanii?
    >"Jak ja mam wyzyc za 1500 Euro miesiecznie!" - wrzeszczala zrozpaczona
    >uczestniczka demonstracji ulicznej w Hiszpanii co pokazywalo Euronews...

    No ale to sie zmienia, i niewiem czy nadal tyle dostanie ...
    juz nawet Niemcy nie maja bogatych emerytow.

    > Powiedzmy sobie szczerze, u nas ludze sa PRZYZWYCZAJENI DO NEDZY i
    >sie nie burza jak musza zarabiac 1000zl miesiecznie i mieszkac niewiadomo
    >u kogo pokatnie bo potem im TuskVisionNetwork wytlumaczy, ze to OK.

    A w Grecji i Hiszpanii to przyzwyczajeni do dobrobytu ? Przez ostatnie 10
    lat ?

    >Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale
    >do poziomu i tak kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca

    Porownywanie do krajowych zarobkow nie ma sensu.
    W danym kraju sa jakies koszty zycia i masz - za 6000 zl nie mozna tam
    wyzyc ;-)

    J.