  • Data: 2013-04-02 23:38:36
    Temat: Re: PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Apr 2013 22:21:46 +0200, Trybun napisał(a):

    > Myślisz że ci z północy to ciemne chłopy w porównaniu z południem? Wiesz

    Tak mi cos doswiadczenie podpowiada ze im wieksza komuna tym wiecej
    ciemnych chlopow i tym wieksze zacofanie technologiczne.

    > że północ to jedyny eksporter systemów obrony przeciwlotniczej zdolnych
    > zestrzeliwać samoloty powyżej 10 000 m?

    A jak sie ten system nazywa ?
    100km ? Bo 10km to chyba wszystkie maja, ops - wszystkie rakietowe
    niereczne.
    Krotkie googlanie podpowiada ze S-25 Rosjanie wyeksportowali do Korei :-)

    > A południe, - czym może
    > zaimponować? - 8mioma rdzeniami procesora w telefoniku, a może

    Jest wiodacym producentem pamieci, oraz ekranow LCD.

    > telewizorkiem ktory pożera więcej prądu niż sprzęt produkowany zaraz po
    > wojnie, że z litości nie porównam jakości obrazu..

    A ten powojenny mial 40" i 100Hz.

    J.