eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa › Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
  • Data: 2020-10-05 18:37:53
    Temat: Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli uznasz, że serwery Amazona są w Chinach :)
    co za różnica? Nie chcę być zależny od jakiegokolwiek serwera.
    > Inna sprawa, że poleciłem Tobie Supla dla Sonoff. Możesz skorzystać z
    > serwerów obecnych w kraju/gdziekolwiek albo postawić sobie własny.
    nie chce stawiać serwera! żeby sprawdzać temperaturę?
    > Chcesz sobie pisać skrypty? Żaden problem, wystarczy że ogarniesz łatwy
    > temat. Chcesz wgrać własne modyfikacje? Bez problemu. Widać, że nie
    > kliknąłeś w żaden link, który podałem, spróbuj tutaj, po co mam to
    > przepisywać na grupę?
    >
    > https://www.supla.org/pl/faqrasbery pi. dziękuję postoję. temperaturę chcę mierzyć.
    i o ile mój mózg
    to jeszcze da radę ogarnąć, to zrobie to sam. tak abym umiał każdą linię
    kodu skomentować po swojemu.

    > W Sonoff/ewelink (fabrycznie) nie ma takiej sytuacji. Jeśli urządzenie
    > było podpięte pod jakiś adres email, po resecie ustalasz własny.
    wiem, mam 2 sonoffy, ale konto trzeba mieć, hasło podać, pamiętać je.
    przecież nie podam takiego samego jak w banku.
    Idea inteligentnego domu jest zajebista. tyle że ja mam bliżej do...
    kotła co, niz do telefonu, którym miałbym sterować kotłem. Nie mam
    potrzeby robienia takich kombinacji, choć akurat właśnie zastanawiam się
    czy właśnie jakaś automatyzacja pracy pieca (wykraczająca poza 1
    przekaźnik sonoffa) mogła by mi się przydać.

    ToMasz