eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa › Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
  • Data: 2020-10-05 09:33:39
    Temat: Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2020 o 08:43, ToMasz pisze:

> [...]
    wilgotnosc-nowy-wlacznik-9743478762

    > Ty się pytaj czy to potrafi cokolwiek bez serwera w chinach.

    Jeśli uznasz, że serwery Amazona są w Chinach :)

    Inna sprawa, że poleciłem Tobie Supla dla Sonoff. Możesz skorzystać z
    serwerów obecnych w kraju/gdziekolwiek albo postawić sobie własny.
    Chcesz sobie pisać skrypty? Żaden problem, wystarczy że ogarniesz łatwy
    temat. Chcesz wgrać własne modyfikacje? Bez problemu. Widać, że nie
    kliknąłeś w żaden link, który podałem, spróbuj tutaj, po co mam to
    przepisywać na grupę?

    https://www.supla.org/pl/faq

    > Niby mi to nie przeszkadza, ale dostałem (do naprawy) ostatnio kamerę,
    > uruchomiłem, zresetowałem, połączyłem do swojego wifi, zainstalowałem
    > apkę i dostałem komuninkat, ze ta konkretna kamera jest sparowana z
    > innym adresem email i mam spadać na drzewo.

    W Sonoff/ewelink (fabrycznie) nie ma takiej sytuacji. Jeśli urządzenie
    było podpięte pod jakiś adres email, po resecie ustalasz własny.

    > tak więc polecam pod rozwagę to co ja robię - czyli samodzielne
    > ogarnięcie tematu, i o ile tylko się da - przez przeglądarkę, albo
    > systemy, aplikacje nie związane z chińskimi serwerami

    j/w

    --
    LordBluzg(R)