  • Data: 2010-04-21 10:04:02
    Temat: Re: PRND
    Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:

    > Twierdzisz że intensywnie świecące światło stopu, w tym rozjarzone wściekle
    > trzecie światło na wysokości oczu to rozkosz dla kierowcy który stoi za
    > "oszczędzającym skrzynię"?

    to nie jest "oszczędzanie" na siłę skrzyni tylko normalna exploatacja.
    czy to moja wina że ludziska w PL wolą machać kijem i ASB stała dlatego
    synonimem bogactwa oraz atrybutem chamów i dziwaków?

    > Naucz się trochę kultury i spójrz nieco dalej niż końcówka Twojego nosa.

    W wielu krajach, w różnych miejscach na ziemi, ludzie używają ASB bo to
    wygodniejsze w codziennej jeździe, no ale nie w PL, tu ludzie są
    najmądrzejsi i wszyscy znają się najlepiej na wszystkim w tym na sporcie
    motorowym, mało tego - wszyscy to rajdowcy który gardzą ASB na rzecz
    onanizowania kijem.

    Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania, powinno się jak najmniej używać
    hamulca roboczego do hamowania bo nie daj Boże kogoś można oślepić, nie
    wyjeżdżać w deszcz, bo można komuś zabrudzić szybę, wszak to chamstwo
    jakich mało.

    pozdrawiam
    mario