  • 1. Data: 2010-10-14 23:59:21
    Temat: [PRESS] a jednak najgorsi to kierujący w BMW
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1628259,1,tymi-autami-jezdza-naj
    gorsi-kierowcy,artykul.html?node=8

    <ROTFL>

  • 2. Data: 2010-10-15 00:07:54
    Temat: Re: [PRESS] a jednak najgorsi to kierujący w BMW
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *megrims* wrote in <news:i97ufo$u04$1@usenet.news.interia.pl>:
    > http://moto.onet.pl/1628259,1,tymi-autami-jezdza-naj
    gorsi-kierowcy,artykul.htm
    > l?node=8
    > <ROTFL>

    bo to prawda. straszne buraki z tych kierowcow BMW i tyle.

    pozdr, rdx
    --
    zapewnij sobie 3584 zł emerytury, http://bit.ly/dBevmU

  • 3. Data: 2010-10-15 00:12:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-15 00:07, radxcell pisze:
    gorsi-kierowcy,artykul.htm

    > bo to prawda. straszne buraki z tych kierowcow BMW i tyle.

    Na szczęście moje megrimsowe 535d zabrała mi żona i nie chce oddać.
    I już nie czuje się burakiem strasznym. Katuje C63.

  • 4. Data: 2010-10-15 00:46:37
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 00:12, megrims pisze:

    > Na szczęście moje megrimsowe 535d zabrała mi żona i nie chce oddać.
    > I już nie czuje się burakiem strasznym. Katuje C63.

    Strawestuj sobie powiedzenie "kurwa to zawód, dziwka to charakter" :P

  • 5. Data: 2010-10-15 00:50:03
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > "megrims" <m...@i...pl> wrote in message
    gorsi-kierowcy,artyku

    Jakas dziwna ankieta. IMHO najgorsze sa niezwyciezone laski w Clio
    potrafiace wpierdolic sie na zjazd z czwartego pasa za to wjezdzajac na
    nastepna autostrade spokojnie 20mph by sie z niczym nie zderzyc (bynajmniej
    z niczym z przodu). Kierowcy dostawczakow - wiadomo, po pracy do firmy
    wolniej jak 90mph sie nie jezdzi - nic w tym dziwnego, kazdy chce
    zaoszczedzic te 2 minuty z 8 godz pracy ;)

    Poza tym na Telegraph sa jeszcze inne odkrywcze ankiety, jak np. ta:
    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1574402/Women
    -and-gay-men-are-worst-drivers.html

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2010-10-15 01:12:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-15 00:46, spammtrapp pisze:

    > Strawestuj sobie powiedzenie "kurwa to zawód, dziwka to charakter" :P

    chcesz mnie obrazić? :D

  • 7. Data: 2010-10-15 07:37:13
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Poza tym na Telegraph sa jeszcze inne odkrywcze ankiety, jak np. ta:
    > http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1574402/Women
    -and-gay-men-are-worst-drivers.html

    Co musi sie dziać jak gej wsiądzie do BMW? :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 8. Data: 2010-10-15 07:46:58
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-10-15 07:37, Arek M pisze:

    -and-gay-men-are-worst-drivers.html

    > Co musi sie dziać jak gej wsiądzie do BMW? :)

    biorąc pod uwagę poprzednią ankietę - trzeba się maksymalnie pilnować,
    żeby nie wsiadł ci na tył :D

  • 9. Data: 2010-10-15 07:49:35
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    -and-gay-men-are-worst-drivers.html

    > Co musi sie dziać jak gej wsiądzie do BMW? :)

    Katastrofa w ruchu ladowym :>

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-10-15 07:51:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 23:59, megrims pisze:
    > http://moto.onet.pl/1628259,1,tymi-autami-jezdza-naj
    gorsi-kierowcy,artykul.html?node=8

    > <ROTFL>

    Swoja droga nie wiedzialem, ze istanieja takie marki jak biale samochody
    typu van (to pewnie jakis BSTV) i ciezarowki :>

    --
    Karolek