  • 11. Data: 2010-10-15 08:46:42
    Temat: Re: [PRESS] a jednak najgorsi to kierujący w BMW
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Swoja droga nie wiedzialem, ze istanieja takie marki jak biale samochody
    > typu van (to pewnie jakis BSTV) i ciezarowki :>

    to taki co to przesiadl sie po 20 latach z jakiegos rzecha, kupil duzy
    samochod - niestety musial sie mocno zapozyczyc i na lakier metalik
    zabraklo, ale jako neofita, leczy kompleksy z przeszlosci na drodze.

  • 12. Data: 2010-10-15 09:18:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-15 00:46, spammtrapp pisze:

    > Strawestuj sobie powiedzenie "kurwa to zawód, dziwka to charakter" :P

    "Prostytutka to zawód, kurwa/dziwka to charakter" :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-10-15 09:45:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    gorsi-kierowcy,artykul.html?node=8

    > Swoja droga nie wiedzialem, ze istanieja takie marki jak biale samochody
    > typu van (to pewnie jakis BSTV) i ciezarowki :>

    Bo to jakis studenciak tlumaczyl ze slownikiem po prostu. White van man to
    grupa spoleczna typowych hydrauliko-plytkarzo-roboli z tabloidem pod pacha,
    ktora swoim przerdzewialym 10-letnim Fordem Transitem czy innym mulem
    roboczym (kolor nieistotny) jezdzi od pasa do pasa notorycznie przekraczajac
    predkosc, rysujac inne samochody na parkingach i generalnie ma w powazaniu
    wszystkich innych na drodze.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-10-15 14:29:55
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 01:12, megrims pisze:

    > chcesz mnie obrazić? :D

    :D

  • 15. Data: 2010-10-21 15:38:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:i98tcj$va3$1@news.onet.pl...

    > to taki co to przesiadl sie po 20 latach z jakiegos rzecha, kupil duzy
    > samochod - niestety musial sie mocno zapozyczyc i na lakier metalik
    > zabraklo, ale jako neofita, leczy kompleksy z przeszlosci na drodze.

    Z niewiadomego powodu slowo 'van' w polsce oznacza glownie samochody
    przystosowane do przewozu ludzi. W krajach anglosaskich skad ten wyraz
    pochodzi, vany to glownie transity i inne muly robocze do wozenia gratow na
    budowe.

    Pozdrawiam
    Kamil