  • 21. Data: 2010-07-08 10:34:05
    Temat: Re: [PRESS] Talbot - re-aktywacja ?
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "PepedB" <a...@s...le> napisał w wiadomości
    news:4c35033d$1@news.home.net.pl...

    > Właśnie- Simca... mój ojciec miał sztukę czegoś takiego:
    > Z przodu miało znaczek Chryslera, ale generalnie to Talbot.

    Talbot powstał z połączenia Simci i francuskiego Chryslera.
    Czyżby jakiś "składak" z części sprzed połączenia ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2010-07-08 11:00:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-07 19:40, Pan Piskorz wrote:

    > Zajebisty, miałem kiedyś takiego matchboxa ;-)

    Tez najbardziej pamietam je z Matchboxow. Mi one sie tak rangeroverowato
    kojarzyly. Byla jedna taka fura na dzielni.
    Zreszta, Talbota kiedys jakis sasiad tez mial.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2010-07-08 12:40:23
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "PB" <p...@b...pl> wrote in message
    > Będę szpanował;-) Jeździłem Mureną, Ranchem, Bagheerą;-) Wspaniałe
    > auta. Najmilej wspominam Rancho - przodek dzisiejszych Berlingo, Combo
    > itp. Aczkolwiek przodkiem Rancho była Syrena R-20 ;-)

    Mialem w ktorejs firmie Rancho jako sluzbowe auto ;-) Pamietam, ze bez
    problemow wozilem nim na dzialke motorower Ogar - wchodzil z tylu spokojnie
    po polozeniu kanapy.

    --
    Axel

  • 24. Data: 2010-07-08 12:55:40
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c34fe4e$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...

    > No dobra - to kto pamięta Talbot Tagora? Przymrużając oczy i patrząc pod
    > słońce - wypisz wymaluj Aston Martin Lagonda.
    > W ramach edukacji dla młodzieży:
    > http://www.rootes-chrysler.co.uk/car-development/dev
    -tagora.html

    Wyglada jak Solara i ta kierownica - tez taka mialem. W srodku kierownicy
    byla zaslepka a pod nia idealny schowek na drobne :) Jakis miesiac temu
    widzialem Solare na katowickich tablicach na starej 2 w Poznaniu - normalnie
    jechala o wlasnych silach...

    > A Lotus Horizon? Dzisiaj byłby idealny do driftu:
    > http://www.sunbeam.org.au/models/talsun.htm

    Ooo cos takiego mialem, tylko 4 drzwiowego :)
    Pamietam to jak dzis - "nieco" go zajezdzilem i kiedy Allegro doslownie
    raczkowalo (aukcja miala chyba 3 cyfrowy numer) wystawilem go od 1 zl.
    Sprzedalem go za 92 zl, nabywca przyjechal identycznym z motylkiem na haku
    :)

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2010-07-08 20:18:09
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety auto mialo bardzo dziwnie skonstruowane reszte zawieszenia i w
    > "zla

    Strach było jechać, wiedząc o tym. Jeden z moich też tak skończył,
    oczywiście w zakręcie mu to się stało, na szczęście 100m od domu na
    szutrowej dróżce, więc prędkość a stąd problemy niewielkie.

    --
    KiG