  • 11. Data: 2010-07-07 21:35:10
    Temat: Re: [PRESS] Talbot - re-aktywacja ?
    Od: AM <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-07 19:40, Pan Piskorz pisze:
    (...)
    > A pamie ta ktoś Talbota Matra Murena z trzeba miejscami w jednym rzędzie
    > i o niesamowitej wówczas urodzie?

    Bardziej poprzednika - Matra-Simca Bagheera.

  • 12. Data: 2010-07-07 22:31:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 07 Jul 2010 21:08:17 +0200, osobnik zwany KiG wystukał:

    > Użytkownik "rad" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też pamiętam.
    > Miałem Talbota Horizon EX (chyba) 1.5 automat i 1.3 manual.

    kupiłem takiego kiedyś w Niemczech za 15 marek, gdzieś stoi u teścia :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2010-07-07 23:03:33
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 7 Jul 2010 18:23:30 +0200, na pl.misc.samochody, rad napisał(a):

> [...]
    > ale w końcu coś tam się solidnie popsuło i poszedł na złom. Teraz nawet
    > czasem żałuję, bo autko karoseryjnie było bardzo dobre, tylko mechanika

    Będę szpanował;-) Jeździłem Mureną, Ranchem, Bagheerą;-) Wspaniałe
    auta. Najmilej wspominam Rancho - przodek dzisiejszych Berlingo, Combo
    itp. Aczkolwiek przodkiem Rancho była Syrena R-20 ;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 14. Data: 2010-07-08 00:01:00
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-07-07 19:19, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    nowa-tania-marka,1502791,415

    > Ja pamietam, nawet w Warszawie bylo ich kilka sztuk.

    parę dni temu na parkingu nie daleko Politechniki Wrocławskiej widziałem
    starego Talbota

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 15. Data: 2010-07-08 00:01:43
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Będę szpanował;-) Jeździłem Mureną, Ranchem, Bagheerą;-) Wspaniałe
    > auta. Najmilej wspominam Rancho - przodek dzisiejszych Berlingo, Combo
    > itp. Aczkolwiek przodkiem Rancho była Syrena R-20 ;-)

    Francuzi wszystko zerżnęli od nas:
    Syrena R20 (może hybrydowa skoro na R20?) - Matra Rancho
    Syrena 110 - Peugeot 104
    Beskid - Twingo
    Wars - Talbot Horizon
    Ogar - Laguna Coupe
    Chateau Laffite - As Pik

    itp, itd

  • 16. Data: 2010-07-08 00:04:20
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Niestety nie widze posta zalozyciela...

    Znamy, znamy - jezdzilem jakies 2 lata Talbotem Horizonem :)
    Samochod mial wspomaganie i UWAGA - KLIMATYZACJE!!!

    Klimatyzacja oczywiscie nie dzialala :)
    Zawieszenie bylo na drazkach skretnych i bez problemu mozna bylo przejezdzac
    przez muldy 120 km/h :)
    Niestety auto mialo bardzo dziwnie skonstruowane reszte zawieszenia i w "zla
    strone" zamontowane sworznie ktore lubily puszczac w najmniej odpowiednim
    momencie. U mnie taki sworzen puscil na trasie w zakrecie i lewe przednie
    kolo ustawilo sie poziomo do jezdni...

    --
    Picasso

  • 17. Data: 2010-07-08 00:23:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety nie widze posta zalozyciela...
    >
    > Znamy, znamy - jezdzilem jakies 2 lata Talbotem Horizonem :)

    No dobra - to kto pamięta Talbot Tagora? Przymrużając oczy i patrząc pod
    słońce - wypisz wymaluj Aston Martin Lagonda.

    W ramach edukacji dla młodzieży:

    http://www.rootes-chrysler.co.uk/car-development/dev
    -tagora.html

    A Lotus Horizon? Dzisiaj byłby idealny do driftu:

    http://www.sunbeam.org.au/models/talsun.htm

  • 18. Data: 2010-07-08 00:27:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 8 Jul 2010 00:23:10 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > A Lotus Horizon? Dzisiaj byłby idealny do driftu:
    >
    > http://www.sunbeam.org.au/models/talsun.htm

    Za krótki :) Ale faktem jest, że jako rajdówka nie pozostał
    niezauważony.

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-07-08 00:44:12
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2010-07-07 21:34, AM pisze:

    nowa-tania-marka,1502791,415

    > No pewnie - Talbot, Simca :)

    Właśnie- Simca... mój ojciec miał sztukę czegoś takiego:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/S
    imca_1307_GLS_1978.jpg
    w kolorze złotym. Na początku lat '80 auto robiło niemałe wrażenie ;)
    Z przodu miało znaczek Chryslera, ale generalnie to Talbot. Auto miało 4
    biegi, z czego 3ka była chwalona przez użytkowników jako bardzo
    elastyczna. ZTCP w czasie eksploatacji zepsuła się tylko nagrzewnica,
    ale był problem z jej kupnem, więc zdaje się, że trzeba było ją zastąpić
    czymś nieoryginalnym. Później poszło już grubo- padł silnik, auto
    przestało długi czas na parkingu, potem było przemalowane na paskudny
    pomarańcz i zostało sprzedane za bezcen.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 20. Data: 2010-07-08 06:23:34
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Właśnie- Simca... mój ojciec miał sztukę czegoś takiego:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/S
    imca_1307_GLS_1978.jpg
    > w kolorze złotym. Na początku lat '80 auto robiło niemałe wrażenie ;)

    Prawda, bardzo mi się podobało.
    I - ciekawostka - rosyjskie Aleko jest wzorowane na ww. pojeździe
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Simca_Aleko.jpg
    P.