-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 22 Mar 2011 23:23:40 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [PRESS] Nowa technologia akumulatorów ?
References: <imb3lh$tht$1@speranza.aioe.org> <imb70o$1ef$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <imb70o$1ef$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 10
Message-ID: <4d89216b$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.162.236
X-Trace: 1300832619 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2488 83.25.162.236:2432
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2358134
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-22 23:14, megrims pisze:
> Aby taki samochodowy akumulator do napędu załadował się w pare
> minut, to chyba prąd musiał by płynąć kablem grubości węża
> strażackiego. Natężenia prądu szło by w kilo ampery.
Ogniwa można też łączyć szeregowo i wtedy kiloampery już nie muszą być
potrzebne.
Natomiast sam artykuł to raczej fikcja literacka :)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.11 23:54 J.F.
- 23.03.11 17:30 megrims
- 23.03.11 17:52 Czarek Daniluk
- 23.03.11 18:38 Karolek
- 23.03.11 19:15 megrims
- 23.03.11 21:11 Irek N.
- 24.03.11 08:34 Artur\(m\)
- 24.03.11 09:38 Jakub Witkowski
- 24.03.11 09:39 Jakub Witkowski
- 24.03.11 12:22 StaCH
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=