    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PREPAID w Anglii na tydzień -- HELP!!! ;)
    Date: Mon, 15 Sep 2014 14:53:22 +0200

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 05:12:57 -0700 (PDT), x...@g...com
    napisał(a):

    > Proszę o pomoc. Chcę wybrać się teraz na półtora tygodnia do LONDYNu, wraz z
    nastoletnimi dziećmi. Chcemy tam kupić startery żeby móc korzystać (jak najtaniej):
    > A) z tamtejszego Internetu (w telefonie, np. serwisy pomagające w komunikacji
    miejskiej)
    > B) móc dzwonić:
    > -- do siebie wzajemnie
    > -- do Polski
    > -- do Anglików

    Ja lecę w środę i mam ten sam problem. Z racji tego, że kuzynka, która tam
    mieszka ma Virgin, to i ja kupię Virgin Mobile. Karty powinny być dostępne
    na Luton w sklepie ICE - niby to jest kantor, ale powinni mieć też karty
    prepaid, które tam dla zmyły nazywają się "pay as you go". Szczegóły oferty
    Virgin:
    http://store.virginmedia.com/virgin-media-mobile/sim
    -only/pay-as-you-go-sim.html
    Dla mnie najważniejszy jest net, bo rozmowy załatwię przez Skype i BBM.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek