  • 101. Data: 2010-03-25 07:06:06
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <l...@l...pol.pl> napisał w wiadomości
    news:hoe3t8$j58$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    Użytkownik Pszemol napisał:

    >Pszemol, jak ktoś robi elektronikę dla lotnictwa na ten przykład to
    >naturalną lokalizacją są okolice Rzeszowa (albo gdzieś między Rzeszowem a
    >Lublinem) albo Bielska-Białej - bo tam jest odbiorca, nie trzeba przez pół
    >polski zasuwać żeby ustalić czy gałka ma być z lewej czy z prawej...
    >Najwięcej automatyki przemysłowej się tłucze na Ślasku, Warszawa to obecnie
    >w zasadzie handel i telekomunikacja/informatyka, wszelaki inny przemysł się
    >ze stolicy powoli wyprowadza.

    Ale jak juz jeden taki tu wspomnial - "nie ma korelacji miedzy liczba
    stanowisk dla elektronikow, a iloscia przemyslu w danym regionie". Nie mowil
    co prawda skad to wie (moze nawet objawienie), ale skoro pisze to pewnie
    wie.

  • 102. Data: 2010-03-25 07:07:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <l...@l...pol.pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik Ghost napisał:

    [...]

    >A potem się usilnie starają żeby wszyscy zapomnieli że w ogóle kiedykolwiek
    >pewien produkt wypuścili...

    Ale zgodzisz sie, ze na robieniu kasy sie znaja?

  • 103. Data: 2010-03-25 14:00:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MrWebsky" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > To jest ogłoszenie "rabunkowe". Nie chodzi o przyjęcie nowego do roboty,
    > ale o wyrwanie doświadczonego pracownika z innej firmy.

    To nic nie zmienia... Jeśli ktoś wyrwie doświadczonego to jego miejsce
    będzie musiał zastąpić ktoś nowy...

  • 104. Data: 2010-03-25 14:25:59
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "MrWebsky" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest ogłoszenie "rabunkowe". Nie chodzi o przyjęcie nowego do roboty,
    > ale o wyrwanie doświadczonego pracownika z innej firmy.

    ale na to ich nie stać, więc wybrali kompromis: zbyt kiepskie warunki dla
    doświadczonego, zbyt trudne dla żółtodzioba.

    e.

  • 105. Data: 2010-03-25 15:45:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message

    > Owszem, ale to był przytyk do Ghosta.
    > To była moja odpowiedź na jego chamskie przygrywki z "hameryką"
    > i próbą dokuczania gdy mówił o jakichś kompleksach imigrantów.

    http://www.joemonster.org/art/12816/Klienci_sieci_Wa
    l_Mart_czyli_kosmici_na_zakupach
    Ktos jeszcze chce jechac do hameryki?

  • 106. Data: 2010-03-25 18:13:34
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "MrWebsky" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak ani, ani ociupinke nie moze sie rozwinac?

    Może. Z prymitywa na trochę mniejszego prymitywa.

    > Acha.

    Jacy ci ludzie w Polsce mało rozgarnięci. Z czym do ludu, z czym...

  • 107. Data: 2010-03-25 18:18:23
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > To nic nie zmienia... Jeśli ktoś wyrwie doświadczonego to jego miejsce
    > będzie musiał zastąpić ktoś nowy...

    Nie sądzę, aby do tego doszło.
    Albo inni w firmie przejmą robotę, albo spieprzą poziom wyrobów,
    albo będą musieli zrezygnować w ogóle z tej działki.
    Przy pewnym poziomie produktów opór materii jest tak duży,
    że bez fachowca z doświadczeniem nie da rady albo wszystko
    zacznie się ślimaczyć, bez widoków na pozytywny rezultat.

  • 108. Data: 2010-03-25 18:29:48
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    entroper wrote:

    > Użytkownik "MrWebsky" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale na to ich nie stać, więc wybrali kompromis: zbyt kiepskie warunki dla
    > doświadczonego, zbyt trudne dla żółtodzioba.

    To nikt nie przyjdzie. Może jakiś desperado.
    Złoży wizytę w firmie, zobaczy jaki mają sprzęt, okaże się
    że jedną lutownicę na dziesięciu, miernik z bazaru i analogowy
    oscyloskop produkcji litewskiej...

  • 109. Data: 2010-03-25 18:42:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message