eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-27 22:24:30
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/03/2010 23:02, Irek N. wrote:

    > Wow, jeden dzień Wam wystarcza? Kurde ja po tygodniu nie jestem pewien.

    Do skreslenia goscia z listy kandydatow? Az nadto ;-)

    > Studia zmieniają w człowieku coś, ciężko mi to jednoznacznie określić -
    > powiedzmy sposób postrzegania świata. Widzę to tak: osoba
    > niewykształcona powie _tego tak się nie da zrobić_, osoba po studiach
    > powie _moim zdaniem tego tak się nie da zrobić_. Nie ma to nic wspólnego
    > z wiedzą czy doświadczeniem oczywiście.

    A mi za kazdym razem glownie o doswiadczenie chodzi. Wiem, tylko
    niektore, wybiorcze, punkty z tego doswiadczenia da sie sprawdzic - ale
    za to sprawdzam je w interesujacym mnie zakresie. A studia? Tylu matolow
    po studiach widzialem ze naprawde nie zwracam juz uwagi.

    To jesli chodzi o elektronika/programiste. Optyk to juz troche inna para
    kaloszy. Ma miec _dobre_ PhD i tak z 10 lat doswiadczenia w temacie.
    Mielismy tu jeden ciekawy przypadek - zadalem 3 pytania o publikacje (z
    listy z CV). Dostalem 3 odpowiedzi 'Oh, I don't remember, it was long
    time ago' na 4-ro letnie publikacje ;-)

    --
    Jerry1111