eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    From: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Date: Thu, 25 Mar 2010 23:31:41 +0100

    Użytkownik entroper napisał:
    > Użytkownik "Mario"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > niż o zatrzymanie starych. Czyli celowo płacą im niżej niż powinni ale
    > wiedzą, że czasem ktoś się wkurzy i sobie pójdzie do konkurencji. Per
    > saldo im się to opłaca (...)
    >
    > Czy ja wiem, czy im się to tak opłaca... Zależy na kogo padnie. Nawet duża
    > firma nie jest do końca odporna na nieopatrzne odstrzelenie osobnika o
    > kluczowym znaczeniu, nie mówiąc już o małej.

    Procedury tworzenia pamięci firmy. W dobrze zarządzanej firmie _żadnym_
    kawałkiem projektu nie powinien się zajmować jedynie jeden człowiek - z
    dwóch powodów. Po pierwsze człowiek jest omylny i każdy konstruktor musi
    mieć sprawdzającego który siłą rzeczy jest wdrożony w problematykę pracy
    sprawdzanego, po drugie - trzeba się liczyć że człowieka zabraknie.
    Konkurencja podkupi, pod tramwaj wpadnie - jak się backupu nie stworzy
    to może się cały projekt walnąć i z firmą może być cienko.

    --
    Darek