eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-23 08:57:41
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle to ja rozumiem ;)... pracę mgr robiłem w pewnej firmie i też sporo
    > śmiechu ze mnie mieli ;P... ale po prostu "przy okazji" chciałbym rozwinąć
    > dyskusję na ten temat - jakie są możliwe ścieżki kariery dla absolwentów
    > elektroniki?

    Takie jak dostanie się do filharmonii, ćwiczyć, ciągle ćwiczyć.
    Bez praktyki papier najlepiej schować baaardzo głęboko. Zauważyłem taką
    zależność, że firmy które dobrze płacą nie pytają o papier.
    Jak napisał entroper, że jest to już któreś ogłoszenie z rzędu. Specjalista
    od elektroniki analogowej, koniecznie inżynier, znajomość techniki
    analogowej mile widziana.

    Jakie perspektywy? Zacząć "niżej" - ok, ale w
    > firmie, która daje możliwość rozwoju w tej branży.

    Jeżeli zaczynać, to raczej duża dowolność, zawsze można się rozwinąć (mówię
    o praktyce) a firmę i tak trzeba zmienić za dwa, trzy lata. Mi dużo dało, że
    pracowałem jakiś czas w bardzo znanej firmie.

    > A może w ogóle się przekwalifikować? no cóż, po to wybrałem TEN kierunek,
    > żeby w tym zawodzie robić ;)

    Trzeba wprowadzić obowiązkowy przedmiot: marketing - popyt, podaż.
    Kończyłem kierunek radiotechnika i telewizja, obecnie to nic nie znaczy
    (kiedyś to była żyła złota). Ale jako automatyk nie narzekam, no może
    elektronik-informatyk i ciągle ćwiczę ;)

    > paroma osobami z roku... niektórzy coś mają, inni nie, ale wszyscy mówią
    > "jest ciężko"...

    Że też każdy Polak zaczyna rozmowę od "jest ciężko"...

    > zatrudnialiście "nowe pokolenie" i powiecie jak ich "droga przez mękę" ;)
    > wyglądała itp :)...

    Przynieś, wynieś, pozamiataj.
    Niestety trzeba czasu (praktyki) aby dyplom się "uprawomocnił"

    --
    Desoft