  • Data: 2012-01-15 16:38:40
    Temat: Re: POnK
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał
    > Czy Play ma obowiązek wysyłania tych bzdetów do każdego jak leci, bez
    > wnikania w szczegóły taryfy?

    IMO jest to playowa nadinterpretacja noweli PT (tej z zeszłego roku
    bodajże), w której wszyscy zostaliśmy JW Abonentami. Zarejestrowany
    prepaidowiec jest więc traktowany na równi z abonamentowcem - stąd też
    zapewne ten zapis o rozwiązaniu umowy :)
    Chociaż... Może to być efektem wybrania podczas rejestracji takiego a nie
    innego sposobu powiadamiania. Oprócz poczty z trąbką są tam do wyboru SMS i
    e-mail... W obawie przed spamem, itd. zostaje zwykły list, którego padłeś
    ofiarą. Ja kiedyś w skrzynce na listy znalazłem 4 koperty z identyczną
    zawartością, bardzo podobną do tego co byłeś uprzejmy przytoczyć ;)

    --
    M.