  • 51. Data: 2011-11-28 23:48:35
    Temat: Re: POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > A co, uważasz że nie zasłużyłeś? ;-) Trwało to tak długo, że nie dało
    > się wytrzymać.

    Trwało dopóki działało. :>

  • 52. Data: 2011-11-29 00:03:45
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-28 23:07, m...@i...pl pisze:

    > Przecież po tym całym Euro, to cała Polska stanie w pizdu.
    > Nic nie będzie się działo przez najbliższe 20 lat. To co
    > zbudowali, to zaraz będzie zamykane, bo się rozpadnie, albo
    > postawią ograniczenia do 30 km/h. Pozostanie dużo niedokończonych
    > inwestycji, które będą niszczały. Jak np. ślepy wiadukt na drodze
    > z Łodzi do Piotrkowa, tam gdzie zaczyna się odcinek autostradowy.
    > Stoi to tam już pewnie ze 30 lat.
    e, nieprawda. Maniacy ze scyscrapercity prawdę ci powią ;)
    coś tam ma sie jeszcze budować. Np. wiadukty nad trzecią ramą :D:D

    > IMO ten sierpień niewiele zmieni.
    Zmieni. Będzie luźniej. Będę miał dwupasmową Czechosłowacką /
    Jugosłowiańską, wtw. i zachodnią i wschodnią obwodnicę. Będzie jak na
    serwisy jeździć do S.Lasu i Swarzędza - wszak furka mniej pali przy
    150km/h niż przy 7km/h ;)

  • 53. Data: 2011-11-29 00:08:01
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-28 23:14, m...@i...pl pisze:

    > Dzisiaj to myślę, że nikt mi dawno takiej przysługi nie zrobił. :)
    > A że doła miałem? No i chuj. Mogło się to inaczej potoczyć. Ale
    > tak miało być. <EOT>
    >

    > Ja jestem chętny na spotkanie w Poznaniu. Jakiś pomysł?
    jedyna opcja, to kurczak (niech cycki nam rosną) na parkingu plazy :P
    Ty, ja, jeszcze cavalino wpadnie... japierdolę, to będzie spot..
    Może qbera namówię - jeden jedyny, co ma "starą" naklejkę której sam nie
    drukował.. ;/

  • 54. Data: 2011-11-29 00:09:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-28, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Warszawa dla tranzytu też jest zamknieta 24h. Ale i tak ciężarówki
    > jeżdżą.

    A skad wiesz ze to tranzyt? Jezdzi znikoma ilosc, jakby tranzyt szedl
    przez Warszawe to by armagedon byl... Jezdza DK50/62.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2011-11-29 12:26:46
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia 28.11.2011 scobowski <s...@a...tlen.pl> napisał/a:
> [...]
    > Ty, ja, jeszcze cavalino wpadnie... japierdolę, to będzie spot..
    > Może qbera namówię - jeden jedyny, co ma "starą" naklejkę której sam nie

    Ja też mogę wpaść, do plazy niedaleko, może będę miał motywację żeby w końcu
    auto umyć :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 56. Data: 2011-11-29 18:02:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2011 23:09:28 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >A skad wiesz ze to tranzyt? Jezdzi znikoma ilosc, jakby tranzyt szedl
    >przez Warszawe to by armagedon byl... Jezdza DK50/62.

    Wystarczy na CB w Jankach posłuchać. "Jak jechać na Białystok?",
    "Którędy na Gdańsk?" itd. Nie twierdzę że 100% tranzytu jedzie przez
    Warszawę, ale spora część pewnie tak. Podobnie jest z tzw. "zakazem
    Marcinkiewicza", też jest olewany.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2011-11-29 18:30:29
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/29/2011 12:26 PM, Scypio wrote:

    > Ja też mogę wpaść, do plazy niedaleko, może będę miał motywację żeby w końcu
    > auto umyć :)
    >
    > pozdrawiam,

    Myjka w Pestce.

    Ja też będę auto w myjce myć. Teraz do soboty Przemo S będzie,
    to zarezerwuje stanowiska do mycia. To kto deklaruje,że przyjedzie?
    na 12?

  • 58. Data: 2011-11-29 20:25:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Może qbera namówię - jeden jedyny, co ma "starą" naklejkę której sam nie
    > drukował.. ;/

    mylisz sie :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 59. Data: 2011-11-29 20:26:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Myjka w Pestce.
    >
    > Ja też będę auto w myjce myć. Teraz do soboty Przemo S będzie,
    > to zarezerwuje stanowiska do mycia. To kto deklaruje,że przyjedzie?
    > na 12?

    do 14.00 jestem w pracy.

  • 60. Data: 2011-11-29 20:33:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:rc38d71f6r8dh8umeddi2tpmqc4tgo1og4@4ax.com...

    > Warszawa dla tranzytu też jest zamknieta 24h. Ale i tak ciężarówki
    > jeżdżą.

    > Trochę inne uwarunkowania drogowe. Tam praktycznie 100% tranzytu da
    > się wyprowadzić AOW.

    Ale ja mówię o czasach sprzed AOW, zakaz wszedł dużo wcześniej.

    Problem w Poznaniu rozwiąże się za pół roku, gdy dojdą obwodnice w ciągu
    S-11 i S-5, od tego momentu będzie (prawie) pełny ring w standardzie drogi
    ekspresowej i autostrady.
    W każdym razie nie będzie żadnego powodu, aby wpuszczać TIR-y jadące
    tranzytem do miasta.
    A IMO już teraz można im tego zakazać.