  • 41. Data: 2011-11-28 23:00:50
    Temat: Re: POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-28 18:19, m...@i...pl pisze:
    > http://epoznan.pl/news-news-29095
    >
    > No to teraz trzeba z poznania spierdzielać.
    WeźPan, k*wa!
    Jakby mało mi było wiecznie zamkniętych przejazdów na Kopaninie i na
    Plewiskach (czemu tam k!wa nie ma wiaduktów???), zamkniętej
    Grunwaldzkiej i Przybyszewskiego... Jeszcze mi na Głogowskiej cięzki
    transport k!wa! potrzebny.

    Oby do sierpnia.. oby..

  • 42. Data: 2011-11-28 23:01:02
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/28/2011 10:55 PM, Cavallino wrote:

    > Wcale.
    > Właśnie chodzi o to, aby wreszcie z tym skończyć, a nie robić.
    > Mają A2, niech sobie tamtędy jadą.
    > A północ - południe przez wojewódzkie do czasu otwarcia drugiego odcinka
    > obwodnicy.

    No myślę, że jest to równie wykonalne, jak zwolnienie kilkudziesięciu
    tysięcy zbędnych urzędników w tym kraju. :( niestety

  • 43. Data: 2011-11-28 23:01:31
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-28 22:17, m...@i...pl pisze:
    > On 11/28/2011 10:05 PM, Kuba (aka cita) wrote:
    > Dla mnie to trochę chore. Jak jakiś wątek, albo post mnie wnerwia, to
    > nie czytam go. A bawienie się w jakieś KF? To trochę dziecinada. Czytam
    > tu dużo, ale aby się na kogoś obrażać i do KF'a całkowicie? Bez sensu.
    >
    > IMO to ludzie za mało dystansu mają do wszystkiego i wkurwiają się
    > zupełnie niepotrzebnie.

    A chujtam.
    Weź zrozum, że przeciętnego zjadacza salcesonu wkurwia, jak sie ktoś
    najpierw żali i spuszcza, że mu zbój zajechał - kiedy miesiąc wcześniej
    widziało sie filmiki jak się-żalący chwalił sie wyjazdem na
    Niestachowską albo wyjazdem spod Plazy.

    A ja mogę tak dopiero, jak się zrobi taka pogoda, jak tydzień temu ;<
    (bo koników <200, niutkóe tylko ciut więcej, sl-ka to nie jest). A jak
    już mi sie zdarzy - to po nocy, gdy ruchu nie ma. A czemu nie w
    szczycie? Ano, bo mnie (tz nie mnie, tylko takiego takiego zjadacza ;)
    OFC!) nie stać na obicie, kiedy się własnymi łapami furkę łata i składa.
    Generalnie: tEMpe, nadziane HÓje ;), a jam Polak sztandarowy: mały i
    zawistny ;)
    Dalej się dziwisz KFom? ;-)

    BTW: to kto na SPOT w POznan*iu ? :D

  • 44. Data: 2011-11-28 23:02:35
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-28 22:55, Cavallino pisze:

> [...]
    > Mają A2, niech sobie tamtędy jadą.
    > A północ - południe przez wojewódzkie do czasu otwarcia drugiego odcinka

    Niech zapierdalają S5-ką i S11-ką :D
    aaa.. jeszcze ich nie ma..? :D

  • 45. Data: 2011-11-28 23:04:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Lubisz takie poszatkowane wątki?

    Bardziej niż lekturę produkcji autorstwa przygłupów.

    >Ja jak kogoś nie lubię to go nie czytam,

    No i ja właśnie tak samo robię, więc nie wiem o co Ci chodzi.

    > Pamiętam jak mnie splonkowałeś za Priusa. :D

    A co, uważasz że nie zasłużyłeś? ;-)
    Trwało to tak długo, że nie dało się wytrzymać.

  • 46. Data: 2011-11-28 23:06:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No myślę, że jest to równie wykonalne, jak zwolnienie kilkudziesięciu
    > tysięcy zbędnych urzędników w tym kraju. :( niestety

    We Wrocławiu jakoś dawali radę.
    Więc próbować trzeba, a teraz okazja jest wręcz wyśmienita.

  • 47. Data: 2011-11-28 23:07:16
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/28/2011 11:00 PM, scobowski wrote:

> [...]
    > Plewiskach (czemu tam k!wa nie ma wiaduktów???), zamkniętej
    > Grunwaldzkiej i Przybyszewskiego... Jeszcze mi na Głogowskiej cięzki

    Przecież po tym całym Euro, to cała Polska stanie w pizdu.
    Nic nie będzie się działo przez najbliższe 20 lat. To co
    zbudowali, to zaraz będzie zamykane, bo się rozpadnie, albo
    postawią ograniczenia do 30 km/h. Pozostanie dużo niedokończonych
    inwestycji, które będą niszczały. Jak np. ślepy wiadukt na drodze
    z Łodzi do Piotrkowa, tam gdzie zaczyna się odcinek autostradowy.
    Stoi to tam już pewnie ze 30 lat.

    IMO ten sierpień niewiele zmieni.

  • 48. Data: 2011-11-28 23:14:55
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/28/2011 11:01 PM, scobowski wrote:

    > A chujtam.
    > Weź zrozum, że przeciętnego zjadacza salcesonu wkurwia, jak się ktoś
    > najpierw żali i spuszcza..

    Dzisiaj to myślę, że nikt mi dawno takiej przysługi nie zrobił. :)
    A że doła miałem? No i chuj. Mogło się to inaczej potoczyć. Ale
    tak miało być. <EOT>

    Ja jestem chętny na spotkanie w Poznaniu. Jakiś pomysł?

  • 49. Data: 2011-11-28 23:17:35
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/28/2011 11:06 PM, Cavallino wrote:

    > We Wrocławiu jakoś dawali radę.
    > Więc próbować trzeba, a teraz okazja jest wręcz wyśmienita.

    Przecież znasz Grobelnego. Nie ma chuja. On ma inne rzeczy na głowie.

  • 50. Data: 2011-11-28 23:41:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2011 22:44:26 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Zamknąć Poznań dla TIR-ów w ogóle.

    Warszawa dla tranzytu też jest zamknieta 24h. Ale i tak ciężarówki
    jeżdżą.

    >Tak jak Wrocław.

    Trochę inne uwarunkowania drogowe. Tam praktycznie 100% tranzytu da
    się wyprowadzić AOW.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280