  • 61. Data: 2004-01-22 12:02:18
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 22 Jan 2004, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Probuje pokazac, ze to jest logiczne.

    kurde !
    logicznym jest tez nieprzekraczanie predkosci na autostradzie
    ale czy to oznacza, ze wszyscy jada tam max 130 ?

    Wojtek

    Ps.
    Moze i przyklad malo powiazany ze sprawa, ale co tam...

  • 62. Data: 2004-01-22 12:09:03
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > Moze i przyklad malo powiazany ze sprawa, ale co tam...

    Zdecydowanie za malo, bo nie widze analogii.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 63. Data: 2004-01-22 13:24:32
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <P...@i...pl> f...@i...pl
    napisał(a):

    > Powiedz, ze zartujesz .....

    InternetDSL i Neostrada po przebojach przy stracie w chwili obecnej są
    naprawde dobrymi usługami i dostajesz to co masz napisane w ofercie. W chwili
    obecnej nie ma rynku powszechnie dostępnych usług o porównywalnej jakości
    i cenie.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 64. Data: 2004-01-22 13:37:46
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> wrote:

> [...]
    > obecnej nie ma rynku powszechnie dostępnych usług o porównywalnej jakości

    Wiele lokalnych sieci osiedlowych podłączonych do przyzwoitych ISP
    oferuje porównywalne usługi. To dość oczywisty fakt.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 65. Data: 2004-01-22 13:41:23
    Od: "Michał Kicman" <e...@w...pl>

    > W sieci TPSA jest coraz mniej zasobow, za to coraz wiecej uzytkownikow
    > indywidualnych,
    > chociaz wkrotce ich liczba ustabilizuje sie, a oferta NEO bedzie narazona
    > coraz bardziej
    > na konkurencje sieci kablowych, osiedlowych, bezprzewodowego dostepu i to
    > TPSA bedzie zalezec
    > na dobrym dostepie do zasobow (a moze nie, ale wtedy beda tracic
    > klientow...)
    >
    > Uzytkownicy modemow juz od dawna moga wybrac polaczenie
    >
    > Sadze, ze problem ma lub wkrotce bedzie miala sama TPSA, a tym sie
> [...]

    Tylko ze operatorzy radiowi i czesto tez osiedlowi korzystaja wlasnie z DSLi
    od TPSA. Dlatego ciezko zeby sie stali konkurencja prawdziwa dla tpsa. Poza
    tym radiowki to takie sieci na 200 userow... raczej male. Powiedzmy ze przy
    takiej sieci mozna sobie wziasc jeszcze lacze od MAN ale w oboecnej
    sytuacji...

    pozdrawiam m.

  • 66. Data: 2004-01-22 13:44:51
    Od: "Morel" <m...@p...pl>

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    .pl...
    > Dokladnie i sumujac, TPSA bierze pieniadze od/za:
    > a) portali za dostep do ich sieci
    > b) od swoich klientow za dostep do tych portali
    > c) od innych operatorow za to ze klienci TPSA beda mieli do nich dostep
    > d) od swoich klientow za to, ze beda mieli dostep do uslug innych
    operatorow

    > chore, nieprawdaz ?

    Smutna rzeczywsitosc...

    pozdrawiam,
    Morel
    m...@p...pl

  • 67. Data: 2004-01-22 13:59:54
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    f...@i...pl writes:

    > Tak, a TPSA zapewne jak przygotowuje budzet na nowy rok to z rozmachu
    > wpisuje sobie pozycje "kara dla URT'u" jako "koszt uzyskania przychodu" ;>

    A po co?
    Czy TPSA zapłaciła jakąkolwiek karę nałożoną przez URT?

    Jacek

  • 68. Data: 2004-01-22 14:37:15
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że Tomasz Paszkowski napisał(a):

> [...]
    > są naprawde dobrymi usługami i dostajesz to co masz napisane w
    > ofercie. W chwili obecnej nie ma rynku powszechnie dostępnych usług o

    Powyższe jest prawdą tylko dlatego, że w chwili obecnej nie ma na rynku
    powszechnie dostępnych jakichkolwiek/czyichkolwiek innych usług tego typu.

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 69. Data: 2004-01-22 14:41:22
    Od: Piotr Karkucinski <p...@d...odetnij.org>

    Użytkownik Jarek Hirny napisał:

    > Powyższe jest prawdą tylko dlatego, że w chwili obecnej nie ma na rynku
    > powszechnie dostępnych jakichkolwiek/czyichkolwiek innych usług tego typu.

    Nikt nie ma takiej infrastruktury, zeby zaoferowac takie uslugi. I nikt
    nie jest tak uprzywilejowany przez prawo, zeby blokowac innym rozwoj uslug.

    wer

  • 70. Data: 2004-01-22 14:44:01
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <buojna$4ie$1@lt.wsisiz.edu.pl> Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Wiele lokalnych sieci osiedlowych podłączonych do przyzwoitych ISP
    > oferuje porównywalne usługi. To dość oczywisty fakt.

    Ale takich jest bardzi mało, większość to sieci wybudowana na soho switchach
    z podziałem 100 userów na 1Mb/s (czasami od IPartners ale często zdarza
    się InternetDSL).

    --
    Tomasz Paszkowski