  • 71. Data: 2004-01-22 15:46:38
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 22 Jan 2004, Tomasz Paszkowski wrote:

    > InternetDSL i Neostrada po przebojach przy stracie w chwili obecnej są
    > naprawde dobrymi usługami i dostajesz to co masz napisane w ofercie. W chwili
    > obecnej nie ma rynku powszechnie dostępnych usług o porównywalnej jakości
    > i cenie.

    Czyzby ?
    W przeciwienstwie do pewnej osoby ktora kilka postow wyzej uprawiala
    kryptoreklame, ja nie uzyje tej samej metody.
    Powiem jednak krotka - ten poziom jakosci co TPSA
    wiekszosc jest w stanie zapewnic, a sporo operatorow
    znacznie wyzszy.

    Wojtek

  • 72. Data: 2004-01-22 15:48:06
    Od: f...@i...pl

    > Ale takich jest bardzi mało, większość to sieci wybudowana na soho switchach
    > z podziałem 100 userów na 1Mb/s (czasami od IPartners ale często zdarza
    > się InternetDSL).

    No dobra - nie wytrzymalem, wiec zapytam:
    Uwazasz, ze kablowki oferuja usluge jakosciowo gorsza od TPSA ?
    I nie mam tu na mysli kablowek posiadajacych "dwoch klientow na krzyz".

    Wojtek

  • 73. Data: 2004-01-22 15:48:49
    Od: f...@i...pl

    On 22 Jan 2004, Jarek Hirny wrote:

    > Powyższe jest prawdą tylko dlatego, że w chwili obecnej nie ma na rynku
    > powszechnie dostępnych jakichkolwiek/czyichkolwiek innych usług tego typu.

    Zdefiniuj prosze okreslenie "tego typu".

    Wojtek

  • 74. Data: 2004-01-22 15:50:36
    Od: f...@i...pl

    On 22 Jan 2004, Jacek Zapala wrote:

    > A po co?
    > Czy TPSA zapłaciła jakąkolwiek karę nałożoną przez URT?

    No ale jak wpisze ten koszt i na koniec roku nie wyda, to jest jak znalazl
    premia dla zarzadu .....

    Wojtek

  • 75. Data: 2004-01-22 16:12:05
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 22 Jan 2004 10:53:23 +0000 (UTC),
    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> wrote(a):

    > Co do osiedlówek to zbierz od każdego z abonentów po 149 zł i przy
    > odpowiedniej ilości osób będzie cię stać na konkurencyjną oferte.
    > (np: 20 osób na 2MB/s Polpak-T, złe rozwiązanie ?) ?

    Sek wlasnie w tym, ze to dzialanie jest juz zupelnie nie oplacalne.
    Za te same pieniazki masz juz 20 neostrad, kazda po 512Kb.
    Jak myslisz, co bedzie bardziej komfortowym rozwiazaniem w takim
    przypadku rura 2Mbity czy 20 x 512Kbps ?
    Powodem ze takie inicjatywy przestaja byc oplacalne, jest takze
    ogromna roznica w przeplywnosciach oferowanych przez TPSA dla klientow
    indywidualnych oraz ISP/klientow biznesowych/hostingowcow itp.
    O ile predkosci oferowane dla tych pierwszych, na przestrzeni
    ostatnich kilku lat, zwiekszyly sie dziesieciokrotnie z (modemu
    czy sdi na neo+) o tyle w przypadku FR/ATM tak nie jest.
    Z nieszczesnych 2Mbitow do Polpaka, nie zrobilo sie w cenniku 20, a
    ceny zamiast spasc nawet wzrosly...
    Nieproporcjonalnosc lacz dla klientow biznesowych w stosunku do rurek
    oferowanych klientom indywidualnym, jest coraz wieksza.

    pozdrawiam, B.

  • 76. Data: 2004-01-22 17:12:15
    Od: "Michał Kicman" <e...@w...pl>

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

> [...]
    > Powiem jednak krotka - ten poziom jakosci co TPSA
    > wiekszosc jest w stanie zapewnic, a sporo operatorow

    Jesli chodzi o DSL to jest na prawde dobrze. W razie problemow reakcja jest
    szybka, a problemow od ok. 6 mcy nie mialem zadnych. Jesli chodzi o NEO no
    to juz tak bym nie powiedzial... Widac roznice miedzy DSLem a k razy tansza
    NEO.
    Lokalni operatorzy, tacy jak np. ICP AFAIK nie oferuja lacz, ktore mozna
    dalej odsprzedawac, w cenie zblizonej do DSL 512/1024 kbit. Przynajmniej w
    Poznaniu nie znam takiego dostawcy.

    pozdrawiam m.

  • 77. Data: 2004-01-22 17:28:49
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że napisał(a):

    > Zdefiniuj prosze okreslenie "tego typu".

    Jakikolwiek broadband, well. Owszem, istnieją alternatywne i lepsze
    usługi, ale żadna z nich nie wykracza dostępnością poza jedno bądź kilka
    województw. To nie jest "powszechnie".

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 78. Data: 2004-01-22 17:46:01
    Od: "topek1" <t...@p...pl>

    Propozycja - zamknac wszystkie styki POL34-TPNET - wtedy caly ruch poleci
    przez TELIE.....
    i wtedy TPSA bedzie se mogla sie ugryzc....

  • 79. Data: 2004-01-22 17:47:56
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <P...@i...pl> f...@i...pl
    napisał(a):

> [...]
    > Powiem jednak krotka - ten poziom jakosci co TPSA
    > wiekszosc jest w stanie zapewnic, a sporo operatorow

    Jezeli to ma byc ICPNET to uslugi s? znacznie drozsze od uslug TPSA

    Przykladowy odpowiednik NEO+ z TPSA kosztuje w ICPNET 349,94 co
    jest ponad 2 x drosze od oferty TPSA.

    Co do stabilności sieci w ICP nie wiem jak jest, ale w TPSA jest naprawde
    bardzo dobrze.

    Masz moze jakieś inne przyklady ?

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 80. Data: 2004-01-22 17:49:34
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 22 Jan 2004, Michał Kicman wrote:
> [...]
    > dalej odsprzedawac, w cenie zblizonej do DSL 512/1024 kbit. Przynajmniej w

    ICP na ten przyklad nie ma wprawdzie w swoim cenniku takiej pozycji
    ale zawsze jest gotowa do rozmow na ten temat.

    Wojtek