  • 1. Data: 2012-05-09 02:57:47
    Temat: [POZDR] Skoda Octavia SO XXXXX
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Kogo tam okarteczkowałem w Szczawnicy ?

    Szara/Oliwkowa/Zielona/Jakaś tam Octavia SO XXXXX ustrzelona na
    Parkowej w Szczawnicy w długi week ???

  • 2. Data: 2012-05-09 14:57:40
    Temat: Re: [POZDR] Skoda Octavia SO XXXXX
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    > Kogo tam okarteczkowałem w Szczawnicy ?
    >
    > Szara/Oliwkowa/Zielona/Jakaś tam Octavia SO XXXXX ustrzelona na Parkowej
    > w Szczawnicy w długi week ???
    Witam

    Mnie :) Odpozdrawiam :) Hmmm jaki mam w koncu kolor auta ? :D Wiem, ze
    troche uje... bylo ale nastawialem sie na lazenie po wertepach a nie
    mycie fury :))

    Podrawiam
    Xiant

  • 3. Data: 2012-05-10 00:36:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-05-09 14:57, Xiant pisze:

    > Witam

    ELO :)

    > Mnie :) Odpozdrawiam :) Hmmm jaki mam w koncu kolor auta ? :D

    Tego nawet kobieta nie była w stanie określić ... wiesz co to
    znaczy ;)

    > Wiem, ze troche uje... bylo ale nastawialem sie na lazenie po
    > wertepach a nie mycie fury :))

    To co ty robił w nizinach ? Next time dymaj w słowackie wysokie
    tatry ... a potem na relaksik do Vrbov ;) Czego sobie ponownie
    życzę :)

    Kenickie będzie zasmucony bo zdaje się niczego pmsowego w
    Szczawnicy nie ustrzelił ... a ja jak zawsze ;)

    ZDRAVIM !

  • 4. Data: 2012-05-10 10:58:24
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    > ELO :)

    > Tego nawet kobieta nie była w stanie określić ... wiesz co to znaczy ;)

    hmmm ... dajesz do myslenia ale auta nie mam jak zmienic :P Moge tylko
    nie myc dluzszy czas :))

    > To co ty robił w nizinach ? Next time dymaj w słowackie wysokie tatry
    > ... a potem na relaksik do Vrbov ;) Czego sobie ponownie życzę :)
    Rozgrzewka przed Tatrami, kobieta mnie ciaga (bez skojazen !!:P) po
    gorach, w Tatry jak dni beda dluzsze.

    > Kenickie będzie zasmucony bo zdaje się niczego pmsowego w Szczawnicy nie
    > ustrzelił ... a ja jak zawsze ;)
    >
    > ZDRAVIM !
    :))

    Pozdrawiam