  • Data: 2010-12-04 00:50:14
    Temat: Re: [POZ]gdzie usunąć immobilizer
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > kolego bez urazy - ale prosiłem o rady kogoś, kto zna temat.
    >
    > ps. nie, nie wystarczy. Immo blokuje sie po krótkim czasie od zgaszenia
    > auta.
    > Nawet serwisowe wyłączenie immo za pomocą kodu serwisowego wyłącza go
    > tylko jednorazowo, do zgaszenia auta.

    ja, z uwagi ze moje auto jest warte 9 tyś a za podobną usługę chcieli
    300zł, połączyłem na stałe immo+klucz. Tobie bym proponował to samo, z
    tą róznicą, ze zamiast "palca na guziku" musisz puscić sygnał
    (przekaźnik) z centralnego zamka. nie wiem czy Ci sie to opłaci,
    (wprawdziek koszt to 5zł) bo mimo wszystko łączność pomiedzy pilotem a
    odbiornikiem musi być, choćby kablem - po wywaleniu podczerwieni - ale musi.

    ToMasz