  • Data: 2010-12-04 19:57:36
    Temat: Re: [POZ]gdzie usunąć immobilizer
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy oczko odbiornika jest w okolicach lusterka wewnętrznego, a nad nim
    > jest antena? Jeśli tak, to jest to co w Lagunie 1 Ph1 - nieszczelność
    > anteny po x latach i zalanie odbiornika.
    > Na RLKP ludzie opisywali ratowanie go. Czasem się udaje, czasem nie.
    Zdjąć obudowę, obejrzeć płytkę - jak nie bardzo zgnite odbiorniki IR to
    wylutować, umyć w izopropanolu (w tym delikatnie część zaśniedziałą płytki)
    i wlutować ponownie. Oczywiście koniecznie zabezpieczyć antenę. U mnie
    pomogło i od kilku lat juz nie mam problemu. A problem zaczął sie jak nie
    zdjąłem anteny na myjni automatycznej. Lutować ostrożnie - mocniejszą
    lutownicą można odpalić ścieżki, uażac przy wyjmowaniu na odbiorniki
    ultradzwięków - łatwo urywają się zaciski (przez przypadek sam urwałem -
    podmieniłem na inne i działa ok)

    PS: kod jest niezbędny do ew. kodowania kluczy po zbyt długiej wymianie
    baterii lub ich rozsynchronizowaniu z alarmem.

    K.