    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ]gdzie usunąć immobilizer
    Date: Fri, 3 Dec 2010 22:39:21 +0100

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:idbknf$sg9$1@news.dialog.net.pl...
    \>
    > Czy oczko odbiornika jest w okolicach lusterka wewnętrznego, a nad nim
    > jest antena? Jeśli tak, to jest to co w Lagunie 1 Ph1 - nieszczelność
    > anteny po x latach i zalanie odbiornika.
    > Na RLKP ludzie opisywali ratowanie go. Czasem się udaje, czasem nie.

    ta, to jest taki wlasnie system.
    Generalnie całość działa, zwykle normalnie, ale czasem za fyfnastym
    naduszeniem, co każe mi myśleć, ze przyjdzie taki moment i ... nie zadziała
    w ogole.
    Musze coś z tym zrobić, zanim zaskoczy mnie w najmniej oczekiwanym momencie.
    Pozbycie sie immo (tudzież emulacja) ma ta przewage nad naprawą systemu, ze
    pozwoli mi założyć sobie zwykły sterownik radiowy centralnego zamka ... i
    nie bede musiał bawić sie w celowanie pilotem w konkretne jedno miejsce w
    aucie, zeby je zamknąć. Jest to mega upierdliwe.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl