  • 51. Data: 2010-05-23 09:06:48
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 00:42:06 +0200, Plumpi wrote:

    >Ale tam masz odpowiednią ilość pasów, któych starczy i dla tych nadludzi jak
    >i dla kapeluszy.

    Wiekszy tam tlok na autostradach niz u nas.

    >Poza tym jakość dych dróg jest nieporównywalnie lepsza. Nie ma jazdy przez
    >kilkaset km w koleinach, w których stoi woda czasami i 30-40cm.

    Autostrady to mamy przecietnie lepsze niz oni.
    Nasze wszystkie sa nowe :-)

    >Ponato nie masz tam co kilkaset metrów skrzyżowań i ledwo oznakowanych
    >przejść dla pieszych.

    Ale kolega o autostradzie pisal :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-05-23 11:03:53
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Ale przeciez nie tylko w BMW.

    No nie. Nie pisałem, że tylko w BMW.

    > Na autostradzie ?
    > Przejedz sie do Niemiec, tam takich nadludzi jest 100 mln :-)

    Bywam ale chyba zbyt mało bo nie odniosłem wrażenia, że jest tam ich więcej.

    > Motocyklisci ciency sa :-P

    Z całą pewnością. Z reguły mieszczą się między dwiema puszkami :-)

    --
    M.

  • 53. Data: 2010-05-23 11:29:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 11:03:53 +0200, Shreek wrote:
    >Bywam ale chyba zbyt mało bo nie odniosłem wrażenia, że jest tam ich więcej.

    Nie byles w deszczu.
    Pada, a oni nie zwalniaja.

    >Z całą pewnością. Z reguły mieszczą się między dwiema puszkami :-)

    No tak, ale ja nie w tym sensie.
    Dociskasz gaz i motorki zostaja z tylu :-)

    J.

  • 54. Data: 2010-05-23 13:29:14
    Od: "TheOne" <t...@o...pl>

    > Jak będę chciał jeździć grzecznie lewym pasem, to kupie
    > sobie nową Corse 1.4, albo Getz'a.
    > To dużo lepsze auto niż stare i brudne punto.

    A jednak kompleksik. MOJE CZYSTE SZYBKIE BMW.
    Żal.

    > Ciekawi mnie, że nikt nie zauważył paru szczegółów w opisie
    > autora wątku: "przy znacznej różnicy prędkości" a następnie
    > "pełnym gazem przez stację benzynową" by na końcu
    > zauważyć "facio ... popukał się w głowę".
    Ja tu nic dziwnego nie widzę.

    > Gdyby to punto jechało grzecznie (tak sugeruje pisząc o
    > znacznej różnicy prędkości) to jak kierujący mógł zobaczyć,
    > że "facio ... popukał się w głowę"??
    Wyprzedziłeś go i jechał w pewnej odległości za tobą widząc jak ktoś na twój
    widok puka się w czoło.
    Gdzie ty znowu widzisz problem.

    > Albo jechałem dużo
    > grzeczniej niż sugeruje autor wątku, albo sam autor również
    > wyprzedzał i jechał wykorzystując do maksimum możliwości
    > swojego auta. Autor również musiał na "pełnym gazie" przejechać
    > przez stacje benzynową. Siedział na zderzaku, więc musiał
    > hamować.

    Punto Ci siedział na zderzaku? ROTFL. Najpierw piszesz że nie jeździsz
    grzecznie bo masz czyste BMW a potem mówisz że ci stary punto usiadł na
    zderzaku. BMW 535d a on ci starym, brudnym Punto na zderzaku siedział?
    Albo koloryzujesz i łżesz jak pies albo driver punto miał 2 turbiny.

    > Ten w tym punto święty nie jest co najwyżej sfrustrowany, że
    > ktoś go wyprzedził. No ale jak jedzie do pracy przed 8 rano,
    > a o 8:30 pisze posty na PMS, to nie dziwie się, że jeździ
    > punto. Jaka praca, taka płaca i takie auto.
    Dojechał do pracy, napisał i co? Jezu, człowieku, z jakich ty pierdół robisz
    problem.
    Miał punto, przyjechał do pracy i napisał na PMS (przecież się okleiłeś),
    zobaczył że ktoś sie popukał w głowę, siedział na zderzaku itp. No co to za
    argumentacja?!
    Ja tu widzę debila w BMW który jakimiś kretyńskimi argumentami chce ukryć to
    że jeździ jak debil. To że kolo ma punto to nie znaczy że nie może się
    zdenerwować, nie może ocenić jazdy kolesi w dużym, czystym BMW? To chyba ty
    masz problem.

    > I zakończmy ten wątek, bo do niczego nie prowadzi.
    > Przepraszać nikogo nie będę, bo IMO nie mam za co.
    To zależy od tego jak było naprawdę. Jeśli było tak jak mówi facet w starym,
    brudnym punto to masz za co przepraszać.
    Twojej wersji niestety nie usłyszeliśmy. Może trudno coś rozsądnego
    wymyślić?

    > A do pandy się nie przesiądę, aby temu w punto zrobiło
    > się lepiej.
    Przecież nikt Ci nie każe.

  • 55. Data: 2010-05-23 13:58:07
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 30-40cm??? gdzie Ty masz takie koleiny?
    > Niemieckie autostrady koleiny tez maja.

    Akurat nie miałem na myśli autostrady, ale np. DK1
    Kiedyś się wpakowałem w takie koleiny właśnie na DK1 przed skrzyżowaniem.
    Coś mnie podkorciło, żeby zjechać z lewego pasa jakiemuś palantowi
    zapierd....mu ze 150km/h na odcinku, gdzie dozwolone było 70km/h. Wpakowałem
    się w takie koleiny przed skrzyżowaniem. Zarzuciło mi dość mocno samochodem,
    a podwoziem otarłem o garby kolein.

    > Bo maja autostrady i to jest w zasadzie glowna roznica.

    No i w tym właśnie rzecz, że nawet nasze autostrady nie zasługują miana
    autostrad.

  • 56. Data: 2010-05-23 14:05:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 13:58:07 +0200, Plumpi wrote:

> [...]
    >się w takie koleiny przed skrzyżowaniem. Zarzuciło mi dość mocno samochodem,

    Po pierwsze - nie klam, twoje auto nie ma 30cm przeswitu :-)
    Po drugie .. a sam ile zap*, ze cie zarzucilo ? :-)

    >No i w tym właśnie rzecz, że nawet nasze autostrady nie zasługują miana
    >autostrad.

    Nie bardzo wiem czego chcesz od naszych autostrad.
    Poza tym ze jest ich za malo.

    J.

  • 57. Data: 2010-05-23 15:20:22
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Bartas_M5 <b...@i...pl>

    Sorry kolego.
    Nie po to kupiłem BMW żeby jeździć jak kapelusz i żeby stać w korkach.
    BMW to filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
    Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz
    co mam na myśli.

    pozdrawiam
    Bartas_M5

    M5 Powered

  • 58. Data: 2010-05-23 15:31:28
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bartas_M5" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz

    Zgłoście się z megrimsem do BMW Polska z wydrukami waszych postów w tym
    wątku. Macie szansę na niezłą kaskę tylko za obietnicę, że nie będziecie już
    nic więcej pisać.

  • 59. Data: 2010-05-23 15:41:23
    Od: Bartas_M5 <b...@i...pl>

    Przemek V pisze:
> [...]
    > wątku. Macie szansę na niezłą kaskę tylko za obietnicę, że nie będziecie już

    Ale o co Ci chodzi?
    Co Ciebie drażni? Że ktoś jeździ szybciej od Ciebie, potrafi ominąć
    korek i pojechać spokojnie, swoim tempem dalej? Normalnie jak pies
    ogrodnika.

    pozdrawiam
    Bartas_M5

    M5 Powered

  • 60. Data: 2010-05-23 16:07:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bartas_M5 pisze:

    > Ale o co Ci chodzi?
    > Co Ciebie drażni? Że ktoś jeździ szybciej od Ciebie, potrafi ominąć
    > korek i pojechać spokojnie, swoim tempem dalej? Normalnie jak pies
    > ogrodnika.

    Ale co, to jakas tania prowokacja ma byc?
    Ani to madre, ani smieszne.

    --
    Karolek