  • 141. Data: 2010-05-30 00:47:31
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Plumpi,

    Saturday, May 29, 2010, 10:11:54 PM, you wrote:

> [...]
    > przebiega ok 200m od mojego domu, a tamtędy jeździłem na fuchy nierzadko po
    > kilka razy dziennie, które wykonywałem w tamtych okolicach.
    > Niebardzo rozumiem Twojego pytania.
    > Może chodziło Ci o problemy z autem ?
    > To przecież pisałem wcześniej, że po tym incydencie pojechałem od razu do
    > mechanika, który ocenił szkody i w przeciągu niecałych 2 godzin wymienił
    > tłumik oraz poskładał do kupy osłonę silnika łatając ją kawałkami blachy.
    > To nie czytaj i nie odpisuj - proste. Nikt Cię nie zmusza do czytania, a tym

    Zmierzyłeś juz koło TIRa? I ile ci wyszło? A teraz jaki prześwit ma
    twój samochód? Idź trolować gdzie indziej, bajkopisarzu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 142. Data: 2010-05-30 10:16:29
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LNxGT$Icc@mike.oldfield.org.pl...

    > Jurand, wyobraź sobie klienta, który jest tak upierdliwy jak ja do potęgi
    > 10. Masz? No to właśnie masz Jacusia Plumpiego :D

    Nie wpier....aj się tam, gdzie cie nie proszą łajzo, bo znów dostaniesz
    wpier..... i będziesz kwiczał.

    > I poza tym nie dyskutuj z J.O. Jacusiem, chamie, prostaku i buraku ;)

    Tutaj pokazujesz swój stosunek do wszystkich ludzi na grupie. Ty inaczej jak
    "chamie, prostaku i buraku" nie potrafisz się odnosić do ludzi.
    Poza tym gdybym był upierdliwy choć w 1/10 tak jak ty to dawno już byś był
    bez pracy i do tego siedział w pierdlu.
    Tak więc proponuję ci odpier...ol się ode mnie i nie mieszaj w nasz konflikt
    innych osób, bo w odróźnieniu od ciebie ja nie walczę z osobą Juranda i mam
    w stosunku do niego szacunek tylko się sprzeciwiam temu co on pisze. Ty
    natomiast ubliżasz zarówno mojej osobie jak i jemu.

  • 143. Data: 2010-05-30 10:19:55
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LNxKn$Icd@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacuś twierdzi, że ma ponad 4 dychy i jest szanowanym instalatorem i
    > specem
    > od automatyki ;)

    Ty za to uważasz się za alfę i omegę we wszystkich możliwych specjalnościach
    i zawsze wiesz najlepiej, a jesteś po prostu zwykłą, tępą i plugawą gnidą,
    która wszędzie wlezie i psuje ludziom krew.

  • 144. Data: 2010-05-30 10:36:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 22:24:43 +0200, Plumpi wrote:

    >Weź pod uwagę, ze nie wszyscy tak jak Ty smigają obniżonymi dresowozami.
    >Dalej już nawet nie czytam, bo zaczynają sie z Twojej strony upierdliwości
    >bez merytoryki.

    Wez 30cm linijke, przespaceruj sie po parkingu i napisz co ci wyszlo
    merytorycznie.

    Jedyny zarzut ktory moglbys uczynic brzmi "wszyscy jak Ty jedza tam po
    dresiarski lewym pasem i nie zjezdzaja na prawy".

    J.

  • 145. Data: 2010-05-30 11:27:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, May 30, 2010, 10:36:57 AM, you wrote:

    [...]

    > Wez 30cm linijke, przespaceruj sie po parkingu i napisz co ci wyszlo
    > merytorycznie.

    Wymagasz merytorycznego podejścia od trolla, który twierdzi, że
    koleiny były do połowy kół TIRów? To nie jest 30 cm. 30cm to jest
    połowa średnicy koła samochodu osobowego. Niewielkiego samochodu
    osobowego.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 146. Data: 2010-05-30 12:38:54
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > koleiny były do połowy kół TIRów? To nie jest 30 cm. 30cm to jest
    > połowa średnicy koła samochodu osobowego. Niewielkiego samochodu

    Widzisz natreszcie zaczynasz mądrze pisać.
    Średnica niewielkiego koła samochodu osobowego o rozmiarze 14" to jest
    jakieś 56-58cm
    Połowa koła TIR-a o rozmiarze 22" to jest ponad 90cm.
    Pisałem, ze koło TIR-a patrząc z lewej strony z boku, przysłonięte było
    prawie do połowy jego średnicy lub jak kto woli wysokości.
    Zatem jaka mogła być różnica poziomów pomiędzy utworzonym wybrzuszeniem
    (fałdem), a dnem koleiny ?
    Chyba każdy umie liczyć ?

    Wyglądało to tak:

    ----O___o-------

    ---- płaszczyznba jezdni
    O duże wybrzuszenie (fałd) przy koleinie
    o małe wybrzuszenie (fałd)
    ___ dno koleiny

    Poza tym proszę Cię i wszystkich innych - nie zniżajcie się do poziomu Adama
    Płaszczycy bo to nie przynosi nic dobrego grupie dyskusyjnej, ani też nie
    przynosi Wam chwały.

  • 147. Data: 2010-05-30 13:23:04
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Zmierzyłeś juz koło TIRa? I ile ci wyszło? A teraz jaki prześwit ma
    > twój samochód? Idź trolować gdzie indziej, bajkopisarzu.

    Koło 14" takie jakie miałem w tym aucie to wysokość/średnica ok. 56-58cm
    Wysokość koła TIR-a o rozmiarze 22" to jest ponad 90cm.
    Umiesz liczyć ?
    To podziel przez 2
    W przypadku osobówki wychodzi połowa wysokości tego koła ok. 28cm, zaś w
    przypadku TIR-a ok. 45cm.
    Na oko wtedy oceniłem, że głębokość tej koleiny była 30-40cm (różnicey
    poziomów pomiędzy wierzchołkiem fałdu, a dnem koleiny). Czy bliżej 30 czy
    też 40 nie wiem, bo to jest tylko mój wynik szacunkowy na podstawie
    porównania z wielkością koła TIR-a, a nie z dokładnego pomiaru, ale było na
    tyle głęboko, że płytą podwozia przejechałem po asfalcie.

  • 148. Data: 2010-05-30 13:53:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 10:16:29 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie wpier....aj się tam, gdzie cie nie proszą łajzo, bo znów dostaniesz
    > wpier..... i będziesz kwiczał.

    Jacusiu, a może Ty dostaniesz wezawnie do prokuratora za geożbe, jaką
    właśnie stworzyłeś?

    > Tutaj pokazujesz swój stosunek do wszystkich ludzi na grupie. Ty inaczej jak
    > "chamie, prostaku i buraku" nie potrafisz się odnosić do ludzi.

    Tak, Jacusiu, tak, tak.

    MOże jtoś mu wytłumaczy, bo moi się nie chce ;)

    --
    ___________ (R)

  • 149. Data: 2010-05-30 13:53:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 10:19:55 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ty za to uważasz się za alfę i omegę we wszystkich możliwych specjalnościach
    > i zawsze wiesz najlepiej, a jesteś po prostu zwykłą, tępą i plugawą gnidą,
    > która wszędzie wlezie i psuje ludziom krew.

    Z całą pewnością, Jacusiu ;D

    --
    ___________ (R)

  • 150. Data: 2010-05-30 14:24:16
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPK9G$Idk@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, a może Ty dostaniesz wezawnie do prokuratora za geożbe, jaką
    > właśnie stworzyłeś?

    Ile lat jeszcze będziesz mnie straszył, groził, zniesławiał i znieważał
    publicznie ?

    > MOże jtoś mu wytłumaczy, bo moi się nie chce ;)

    Jak zwykle z resztą. Dużo szczekasz, ale ząbki już straciłeś na ujadaniu i
    poza szczekaniem nic nie jesteś w stanie zrobić, bo nawet prokuratura śmieje
    się z ciebie i z twoich durnych donosów :D