    From: <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: POTRZEBNA OPINIA
    Date: Sun, 19 Sep 2010 17:36:41 -0500

    ...moze nie zrozumielismy sie. Nie robie tu aluzji do tego czy ktos lub
    jakis kraj jest technologicznie bardziej lub mniej w tyle za reszta. Taki
    fakt o niczym nie swiadczy. Pytam tylko dlatego ze jak wiadomo na swiecie
    jest wiele roznych systemow i nie zawsze ze soba zgodnych. Urzadzenia
    pracujace w jednym systemie nie pracuja czasem w innym. Tak jest z
    telewizja, radiem nawet pradem (mowa o napiecu) i wielu innych. Nie ma to
    nic wspolnego z polityka i patriotyzmem. Sa np. urzadzenia GPS ktore pracuja
    w USA ale nie w UE, tak samo jest z niektorymi telefonami albo ich
    funkcjami. Blackberry jest w jednych krajach bardziej popularny niz w innych
    i jest to zrozumiale z roznych wzgledow.
    Jesli ktos tego nie rozumie to moze nadal doszukiwac sie jakichs
    aluzji czy podtekstow, ktorych staralem sie nie robic. Zamiast wiec
    zlosliwych dygresji,
    bylbym bardzo wdzieczny za opinie techniczne.
    Pozdrawiam wszystkich - Arthur