  • Data: 2009-05-21 08:07:38
    Temat: Re: POMOCY. Ucieka mi prąd z Fazera 600 2002 r Opcje
    Od: a...@d...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak się podłączasz? Dotykasz klem akumulatora przewodami miernika?
    > Tak to Ci nic nie da, chodzi o to żebyś zdjął z aku + i miernikiem się
    > wpiął (jeden przewód miernika do klemy, drugi do przewodu).

    no az tak glupi jak sadzicie nie jestem ;)

    wlasnie tak sie podlaczalem i bylo 0A

    > Co to jest wyserowany zegarek?

    tzn ze godzina ustawia sie na 01:00 tak jak bym wyjal baterie

    >Bez urazy ale po Twojej odpowiedzi wnioskuję, że najlepszym rozwiązaniem
    >jest jednak elektryk.

    alez pewnie ze bez urazy ;). nie na wszystkimsie znam wiec pytam Was o
    to :)
    jestem fachowcem w swojej branzy i wystarczzy ;)

    >Dokładnie. Panowie, już dosyc tych rad, bobiorąc pod uwagę wiedze naszego
    >kolegi, to albo zepsuje miernik, albo motocykl, albo jedno i drugie.

    dokladnie. zostawie motocykl w ASO i mam nadzieje ze go zrobia bez
    problemu

    >To znaczy nie mierzyłeś prądu. Jak pisałem - odłączasz klemę + od aku i:
    >Gałka miernika na 10A, czerwony przewód miernika (ten wpięty do gniazdka
    >10A) do aku, czarny (wpięty do COM) do klemy. Patrzysz ile prądu płynie.
    >Jeśli poniżej 0,1 A to OK, jeśli więcej to trzeba szukać przyczyny.
    >Potem przekręcasz kluczyk i patrzysz do ilu wzrósł prąd, tak tylko w
    >celach porównawczych. Acha, pomiar przy wyłączonym silniku ma sens, gdy
    >akumulator jest przynajmniej trochę naładowany.

    no wlasnie tak zrobilem i bylo 0A a po przekreceniu kluczyka tez bylo
    0A.
    jak juz zauwazyliscie nie znam sie na tym i nie wiem czy powinno byc 0
    po przekreceniu kluczyka.

    w takim razie jak pisalem wczesniej udam sie do specjalisty.

    DZIEKUJE za cierpliwosc i za to ze wszystkie posty byly na temat i bez
    szyderstw ;) co zadko sie tu zdaza

    pozdrawiam

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek