  • Data: 2009-05-20 20:09:21
    Temat: Re: POMOCY. Ucieka mi prąd z Fazera 600 2002 r Opcje
    Od: Marek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podlaczylem sie pod + kleme i na wylaczonej stacyjce na 10A mial 0A,
    > ale jak odpalam i podlaczam sie pod + to tez ma 0A wiec ne wiem o co
    > chodzi.
    To znaczy nie mierzyłeś prądu. Jak pisałem - odłączasz klemę + od aku i:
    Gałka miernika na 10A, czerwony przewód miernika (ten wpięty do gniazdka
    10A) do aku, czarny (wpięty do COM) do klemy. Patrzysz ile prądu płynie.
    Jeśli poniżej 0,1 A to OK, jeśli więcej to trzeba szukać przyczyny.
    Potem przekręcasz kluczyk i patrzysz do ilu wzrósł prąd, tak tylko w
    celach porównawczych. Acha, pomiar przy wyłączonym silniku ma sens, gdy
    akumulator jest przynajmniej trochę naładowany.

    > odpalilem moto i na klemach jest 13,6 przy ok 3 tysiacach obrotow.

    To możliwe - rozładowany akumulator przyjmuje cały prąd z prądnicy i
    utrzymuje swoje napięcie nominalne.

    Ale jednak polecam elektryka...

    Marek