  • Data: 2014-05-09 12:10:28
    Temat: Re: POLSKA POTEGA INFORMATYCZNA!
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-09 10:11, slawek pisze:

    > 1. Nie oznacza. I jest rusycyzmem.
    > 2. Jeżeli nie masz danych to nie zabieraj głosu.
    > 3. A PL-PL jest potęgą informatyczną bo na pl.comp.pl są tacy mistrzowie
    > jak Bartek.
    >
    > Nota bene, można napisać:
    >
    > "wiem, że w Warszawie pracuje tysiąc osób".

    Rany, ale z Ciebie butny człowiek jak "dresiarz z pod klatki".
    Nie zrozumiałeś zdania (przez brak intonacji/akcentowania którego nie ma
    w piśmie) nie domyśliłeś się sensu, a teraz będziesz udowadniać
    wszystkim innym, że to oni źle piszą, popełniają literówki i w ogóle nie
    znają się.
    Ja nie miałem problemu z odczytaniem prawdziwej intencji autora (myślę
    że wielu innych także), to popularna forma przekazywania np.
    "liczebności" znając tylko cząstkowe dane.

    > Krótko, konkretnie, bez " tolko" i bez napinki.

    Krótko i konkretnie było by, gdybyś w następnej odpowiedzi po prostu
    napisał: "Przepraszam, źle zrozumiałem poprzednią wypowiedź."
    Było by bez "napinki".

    > LOL

    i co za "LOL"? .. tu raczej nie ma nastolatków.

    Mimo wszystko Pozdrawiam

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)