  • 71. Data: 2011-05-18 06:06:58
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 22:46, Tom01 pisze:

    > Czy naprawdę muszę tłumaczyć łopatologicznie?

    dajesz.

    > Nie "deregulacja" i nie "wszystkie problemy" tylko regulacja z głową.

    Kazda jedna regulacja przez regulatorow jest uwazana za dobra i robiona
    z glowa.

    > Jeśli pozostawi się wybór nie tylko nie zginą, ale zadbają o siebie, swoje
    > bezpieczeństwo i interesy.

    Chlopaku, przestan czytac Korwina czy innego WC, a wez sie przejedz o
    zmroku po wsiach. Jakby ludzie o siebie dbali (czyli dawali kierowcom
    szanse na w miare wczesne zauwazenie) to tego watku by nie bylo.

    pozdr
    newrom

  • 72. Data: 2011-05-18 06:37:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

    > A co? Argumenty się skończyły?

    A co, motocykla się wstydzisz?
    Nie wstydź się, na przykład moje oba pełnoletnie.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 73. Data: 2011-05-18 06:47:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości
> [...]

    Gdyby ludziom zostawić wybór: wydać kasę na ubezpieczenie OC czy nie, to idę
    o zakład, że wiele by było stłuczek typu "hit and run".

    > Chlopaku, przestan czytac Korwina czy innego WC, a wez sie przejedz o
    > zmroku po wsiach. Jakby ludzie o siebie dbali (czyli dawali kierowcom
    > szanse na w miare wczesne zauwazenie) to tego watku by nie bylo.

    Mogę przyklasnąć. Nie sądzę, żeby powszechna była świadomość, że odblaski na
    rowerach czy lampki zwiększały szanse przeżycia. A jeżeli jest, to nie
    przedkłada się na popularność odblasków i lampek, będących przecież
    wyposażeniem obowiązkowym rowerów.

    Wieczorami, szczególnie w piątki i soboty, na poboczach aż się roi od
    osobników pieszo i na rowerach, którzy instynkt samozachowawczy zamienili na
    promile.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 74. Data: 2011-05-18 06:52:37
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Roman Niewiarowski"
    >Chlopaku, przestan czytac Korwina czy innego WC, a wez sie przejedz o
    >zmroku po wsiach. Jakby ludzie o siebie dbali (czyli dawali kierowcom
    >szanse na w miare wczesne zauwazenie) to tego watku by nie bylo.

    To kiedy zaczynasz akcję ubierania saren w kamizelki i malowania
    konarów?
    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 75. Data: 2011-05-18 07:00:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Roman Niewiarowski"
    >
    > To kiedy zaczynasz akcję ubierania saren w kamizelki i malowania
    > konarów?

    Pacz mu na usta: _ludzie_

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 76. Data: 2011-05-18 07:06:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 08:52, Mariusz Kruk pisze:

    > To kiedy zaczynasz akcję ubierania saren w kamizelki
    > i malowania konarów?

    Kiedys juz byla dyskusja o wyskakujacych na droge drzewach i biednych
    motonitach ktorzy sie o takie drzewo co hyca, sie zabijaja. Teraz widze
    konary sa zagrozeniem. Jedziesz sobie po drodze przez laki, a tu nagle
    DUP, konar pol metra srednicy!

    pozdr
    newrom
    PS. Za trafienie sarny grozi pare lat odsiadki ? A wyrzuty sumienia
    bedziesz mial podobne ?

  • 77. Data: 2011-05-18 07:18:40
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-05-16 00:59, NESSO pisze:

    > Na plus oczywiscie idzie dodatkowa błyskotka na sobie która pozwala byc
    > jeszcze bardziej widocznym na drodze
    > z drugiej zastanawiam się czy to nie aby kwiatek do kożucha i może glupio
    > to jest odbierane ?

    Siema,

    skoro zadajesz takie pytanie, domyślam się, że bardzo ważne dla Ciebie
    jest to jak Cię widzą. W tym przypadku niestety nie pomogę, ale akurat
    Precel do tego typu zagadnień (co zresztą już widać po ilości
    odpowiedzi) nadaje się idealnie... ;)

    Osobiście mam w głębokim poważaniu jak postrzegają mój odblaskowy strój
    (pas lub kamizelka + dod. odblaski "włącz myślenie" przyczepione do
    motocykla), bo wiem, że w nocy czy choćby o zmierzchu widać mnie z
    bardzo daleka, co nie raz już słyszałem jadąc z innymi...

    Będąc na Litwie dostałem od koleżanki śmieszną maskotkę, którą wożę
    tylko dlatego, że w nocy świeci tak, że oświeca niemal cały tył kufra...
    ;) A że śmiesznie wygląda, cóż mi to wisi, znaczy się ta maskotka... ;)

    Pas z napisem Polska będzie moim kolejnym "gadżetem" gdy tylko "zużyję"
    ten co mam obecnie a nawet myślę o... białym kasku, bo... daje lepszą
    ochronę... od słońca... ;)

    Życzę więcej swobody w podejmowaniu własnych decyzji, bo ilu ludzi, tyle
    gustów i zawsze usłyszysz "za a nawet przeciw"... ;)

    P.S. Trollom z góry dziękuję, bo "dyskusji" nie podejmuję.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 78. Data: 2011-05-18 07:25:30
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 18.05.2011 09:06, Roman Niewiarowski pisze:

> [...]
    > motonitach ktorzy sie o takie drzewo co hyca, sie zabijaja. Teraz widze
    > konary sa zagrozeniem. Jedziesz sobie po drodze przez laki, a tu nagle

    Nie ma śmiechu, mi raz taki konar wyskoczył, co gorsza, w miejscu w
    którym najmniej się można tego było spodziewać, w lesie!

    --
    pzdr.
    zefir

  • 79. Data: 2011-05-18 07:25:48
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >A co, motocykla się wstydzisz?

    Jakiego motocykla? przeciez widzisz, ze gosc nie jezdzil niczym
    wiekszym od roweru, tylko jest milosnikiem dyskusji;)

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał
    > A co? Argumenty się skończyły?

    Przeciez ja z Toba nie dyskutowalem;)
    Tak tylko bylem ciekaw kogo tu przywialo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 80. Data: 2011-05-18 07:54:48
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jasio"
    >Pacz mu na usta: _ludzie_

    Pacz mię na usta: jak zabronisz sarnom wybiegania na drogę? Bo przecież
    ludzi już ubrałeś w kamizelki, więc możesz zap.*ać ile fabryka dała.
    A, i oczywiście powycinałeś wszystkie drzewa, bo drzewa zabijają jak się
    przeszarżuje zakręt.

    --