  • 81. Data: 2011-05-18 07:55:59
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Roman Niewiarowski"

    Wow. To tylko łąki są w Polsce? Fajnie.
    I na nich nie ma zwierząt?

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 82. Data: 2011-05-18 08:12:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > Pacz mię na usta: jak zabronisz sarnom wybiegania na drogę? Bo przecież
    > ludzi już ubrałeś w kamizelki, więc możesz zap.*ać ile fabryka dała.
    > A, i oczywiście powycinałeś wszystkie drzewa, bo drzewa zabijają jak się
    > przeszarżuje zakręt.

    W takim razie wyciągnę wnioski z własnych przygód i proponuję zacząć od
    ubierania dzików w kamizelki. Wyjątkowo podstępne świnie.

    A co do konarów to znam wypadek, że spadający konar ucelował dokładnie w
    motocyklistę. Też podstępnie.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 83. Data: 2011-05-18 08:16:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 09:54, Mariusz Kruk pisze:

    > Bo przecież
    > ludzi już ubrałeś w kamizelki, więc możesz zap.*ać ile fabryka dała.

    Ci kariere w polityce.

    > A, i oczywiście powycinałeś wszystkie drzewa, bo drzewa zabijają jak się
    > przeszarżuje zakręt.

    A konary ? Co robia konary!?!

    pozdr
    newrom

  • 84. Data: 2011-05-18 08:19:37
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > Kazda jedna regulacja przez regulatorow jest uwazana za dobra i robiona
    > z glowa.

    Jasne, ale nie koniecznie jesto dobra dla regulowanych. Słyszał o takim
    zjawisku jak lobby? A wie że to jest taki czynnik regulacjotwórczy? I
    jaki ma związek z jakością regulacji?

    > Chlopaku, przestan czytac Korwina czy innego WC, a wez sie przejedz o
    > zmroku po wsiach. Jakby ludzie o siebie dbali (czyli dawali kierowcom
    > szanse na w miare wczesne zauwazenie) to tego watku by nie bylo.

    Wciąż nie rozumie Pan problemu.

    --
    Tom01

  • 85. Data: 2011-05-18 08:20:44
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-18 08:37, Jasio pisze:
    > A co, motocykla się wstydzisz?
    > Nie wstydź się, na przykład moje oba pełnoletnie.

    Nie, nie wstydzę. I pełnoletni niestety jeszcze nie jest. Tak w połowie.
    Ale nie w tym rzecz, tylko w zmienianiu tematu.

    --
    Tom01

  • 86. Data: 2011-05-18 08:26:20
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-18 09:25, Jacot pisze:
    > Tak tylko bylem ciekaw kogo tu przywialo.

    Nie przywiało. Grupa jest na tyle specyficzna, że praktycznie nie
    pisuję. Ale jak zaczyna się pisać o kretynizmach wpływających m.in. na
    moje bezpieczeństwo na drodze to zdzierżyć nie mogę. Przez takie właśnie
    krótkowzroczne spojrzenie 2,5 roku temu miałem dzwona, w wyniku którego
    jakiś ślepy kretyn sprezentował mi niepełnosprawność do końca życia.

    --
    Tom01

  • 87. Data: 2011-05-18 08:32:33
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 10:19, Tom01 pisze:

    > Jasne, ale nie koniecznie jesto dobra dla regulowanych. Słyszał o takim
    > zjawisku jak lobby? A wie że to jest taki czynnik regulacjotwórczy? I
    > jaki ma związek z jakością regulacji?

    Ja jestem lobby! Nawet petycje moge podpisac!
    I mam w dupie czy za brak odblasku u dziecka rodzice zaplaca 10tys kary
    czy straca prawa rodzicielskie, czy dorosli beda musieli brac udzial w
    obozach resocjalizacyjnych na wlasny koszt.
    Chodzi mi tylko o to zeby piesi/rowersi na drodze byli widoczni. Moga
    miec odblaski, moga kaganki na szczycie glowy, a nawet ksenonki.
    Wystarczy pojezdzic wieczorami po wsiach zeby zauwazyc ze zdanie sie na
    rozsadek pieszych to byl blad (bledem jest tez nie karanie rowerzystow
    bez wymaganego oswietlenia).

    > Wciąż nie rozumie Pan problemu.

    To idz pojezdzic.

    pozdr
    newrom

  • 88. Data: 2011-05-18 08:41:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 10:26, Tom01 pisze:
    >Przez takie właśnie krótkowzroczne spojrzenie 2,5 roku temu miałem dzwona

    Napisz cos wiecej. O wplywie odblaskow na tego dzwona np.

    pozdr
    newrom

  • 89. Data: 2011-05-18 08:43:11
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    >
    > Będąc na Litwie dostałem od koleżanki śmieszną maskotkę, którą wożę tylko
    > dlatego, że w nocy świeci tak, że oświeca niemal cały tył kufra... ;) A że
    > śmiesznie wygląda, cóż mi to wisi, znaczy się ta maskotka... ;)
    >
    > Pas z napisem Polska będzie moim kolejnym "gadżetem" gdy tylko "zużyję"
    > ten co mam obecnie a nawet myślę o... białym kasku, bo... daje lepszą
    > ochronę... od słońca... ;)
    >
    > Życzę więcej swobody w podejmowaniu własnych decyzji, bo ilu ludzi, tyle
    > gustów i zawsze usłyszysz "za a nawet przeciw"... ;)
    >

    > P.S. Trollom z góry dziękuję, bo "dyskusji" nie podejmuję.

    generalnie racja ja tez jż smigam w zielonej kurtce RICHA i widać mnie z 3
    km

    Pozdr

  • 90. Data: 2011-05-18 08:43:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > Chodzi mi tylko o to zeby piesi/rowersi na drodze byli widoczni. Moga
    > miec odblaski, moga kaganki na szczycie glowy, a nawet ksenonki.

    I będą, ale tylko pod warunkiem, że sami o to zadbają. A to się zaczyna
    od uświadamiania a nie ogłupiania.

    --
    Tom01