  • 51. Data: 2011-05-17 09:33:16
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > Ja ten sie nie znam na wielkich teoriach i kampaniach medialnych, jednak
    > uwazam ze pieszy/rowerzysta z odblaskowym elementem ma duzo wieksza
    > szanse na przezycie (a przeciez dzieciaki po wsiach chodza wieczorami
    > poboczem).
    > Jak mi pare razy taki ghostwalker wynurzyl sie z mroku doszedlem do
    > wniosku ze nalezaloby swiatelka przyszywac przymusowo.

    Pierwsze i najważniejsze to zachowanie samego pieszego. Chodzenie
    własciwą stroną itp. On widzi pojazd znacznie wcześniej niż odwrotnie.
    Czyli edukacja po trzykroć a nie odblaski. One mogą pomóc, ale nie
    czynią nieśmietrelnym.

    --
    Tom01

  • 52. Data: 2011-05-17 09:35:52
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Jacot" napisal w wiadomosci
    >
    > ...przynajmniej w czasach kiedy byly szkoly.
    >
    > A co, szkoly zlikwidowali?

    Nie, gimbusy uruchomili.

    erg

  • 53. Data: 2011-05-17 10:02:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 11:33, Tom01 pisze:

    > Pierwsze i najważniejsze to zachowanie samego pieszego. Chodzenie
    > własciwą stroną itp. On widzi pojazd znacznie wcześniej niż odwrotnie.
    > Czyli edukacja po trzykroć a nie odblaski.

    Czyli jak pieszy jest wyedukowany to go nie zobacze ?
    Mu sie aureolka od tej wiedzy zrobi i bedzie swiecic ?

    > One mogą pomóc,

    one maja sprawic tylko tyle zeby pieszy, rowers, czy inny uzytkownik
    drogi nie posiadajacy oswietlania byl w miare latwo zauwazalny.

    > ale nie czynią nieśmietrelnym.

    powaznie ?

    pozdr
    newrom

  • 54. Data: 2011-05-17 11:02:12
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > Czyli jak pieszy jest wyedukowany to go nie zobacze ?
    > Mu sie aureolka od tej wiedzy zrobi i bedzie swiecic ?

    Pan tan specjalnie czy naprawdę nie rozumie o co chodzi? Edukacja to
    świadomość zagrożenia i adekwatne zachowanie. Brak edukacji to święte
    krowy na drodze, przejściu itp.

    > one maja sprawic tylko tyle zeby pieszy, rowers, czy inny uzytkownik
    > drogi nie posiadajacy oswietlania byl w miare latwo zauwazalny.

    Nigdy odblask nie zastąpi rozsądku pieszego. Odblask tylko stwarza ułudę
    bezpieczeństwa. Nikt rozsądny nie powinien traktować odblasku jako
    elementu zwiększającego bezpieczeńtwo a dokładnie to się ludziom wmawia.

    --
    Tom01

  • 55. Data: 2011-05-17 11:21:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 13:02, Tom01 pisze:

    > Pan tan specjalnie czy naprawdę nie rozumie o co chodzi? Edukacja to
    > świadomość zagrożenia i adekwatne zachowanie. Brak edukacji to święte
    > krowy na drodze, przejściu itp.

    I te swiete krowy to sie robia od tych odblaskow ?

    > Nigdy odblask nie zastąpi rozsądku pieszego.

    A czy kiedykolwiek ktokolwiek twierdzil ze zastapi ?

    > Odblask tylko stwarza ułudę bezpieczeństwa.

    Rozumiesz zwiazek przyczynowo skutkowy - pieszy wtopil sie w tlo, nie
    zauwazylem, trafilem ?

    > Nikt rozsądny nie powinien traktować odblasku jako
    > elementu zwiększającego bezpieczeńtwo

    Widac nie jestem rozsadny.

    pozdr
    newrom

  • 56. Data: 2011-05-17 11:25:11
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >A co, szkoly zlikwidowali?

    Czytalem w superfakcie, ze likwiduja systematycznie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 57. Data: 2011-05-17 11:28:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    >Czyli edukacja po trzykroć a nie odblaski.

    Gdzie Ty zyjesz? Edukacja u nasz sie nie sprawdza, wez popatrz tylko
    jakie trudnosci sprawia poslugiwanie sie ojczystym jezykiem wiekszosci
    tubylcow. A Ty bys chcial, zeby piesi na poboczach ogarniali zawilosci
    logiki.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 58. Data: 2011-05-17 11:30:30
    Od: Jacot <j...@m...pl>

> [...]

    >bezpieczeństwa. Nikt rozsądny nie powinien traktować odblasku jako
    >elementu zwiększającego bezpieczeńtwo a dokładnie to się ludziom wmawia.

    Ty to jednak jakis dziwny jestes... Jezdzisz czyms?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 59. Data: 2011-05-17 13:48:56
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 13:28, Jacot pisze:
    > Gdzie Ty zyjesz? Edukacja u nasz sie nie sprawdza

    Brawo. Zatem słuszne jest hodowanie idiotów bez zdolności samodzielnego
    myślenia działających jakoś tylko dzięki systemowi nakazów i zakazów?

    --
    Tom01

  • 60. Data: 2011-05-17 13:49:54
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 13:30, Jacot pisze:
    > Ty to jednak jakis dziwny jestes... Jezdzisz czyms?

    A może konkret jakiś?

    --
    Tom01