  • 41. Data: 2011-05-16 21:38:30
    Temat: Re: POLSKA
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iqs3uu$jnd$1@news.onet.pl...

    > Ty możesz mieć racje. Mojej hondzie pod takim ustrojstwem skończyła się
    > instalacja elektryczna w wieku 3 lat... Za to obecna suka dzielnie trzyma
    > się w ogrzewanym garażu :>... I teraz co z tego mogę wywnioskować? ;)

    ze suki trzymaja sie lepiej w ogrzewanym garazu?

    erg

  • 42. Data: 2011-05-16 22:03:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-16 21:18, AZ pisze:

    > A dla tych co lataja na dlugich (ze zwyklymi reflektorami i dajacymi po
    > oczach) - KUTAS.

    Byle nie chuj, dobra?

    Chujem jestem ja i se nie zycze zeby se ktos gebe wycieral epitetem na
    ktory ciezko pracowalem pare lat na tej grupie.

    No.

    KJ

  • 43. Data: 2011-05-16 22:07:22
    Od: "wire" <d...@s...me>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

    > I dzięki temu jest Pan bezpieczniejszy?
    Może to naiwne ale jeżdząc w czarnych texach z tymi dodatkami CZUJĘ się
    bezpieczniej. Poza tym da się zauważyć że kierowcy się przyglądają czy to
    czasem nie "miś na hulajnodze" i o dziwo często zwalniają.
    Podsumowując jedni chcą być słyszalni i montują głośne wydechy inni ubierają
    krzykliwe odblaski bo też chcą być zauważeni. Osobiście wychodzę z założenia
    że jeśli dzięki tym zabiegom uratuje się choć jedna motocyklowa dusza to
    wydatek czy nawet narażenie się na bycie śmiesznym jest tego warte.
    W.

  • 44. Data: 2011-05-16 22:16:26
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 00:07, wire pisze:
    > Może to naiwne ale jeżdząc w czarnych texach z tymi dodatkami CZUJĘ się
    > bezpieczniej.

    A wie Pan co to jest efekt Peltzmana?

    > Osobiście wychodzę z założenia
    > że jeśli dzięki tym zabiegom uratuje się choć jedna motocyklowa dusza

    Populistyczny tekst, mający zamknać gęby przeciwnikom. Kiedyś przy
    kampanii medialnej przy wprowadzaniu swiateł, teraz kamizelek i
    odblasków. Trwa przygotowywanie gruntu pod takie coś jako wyposażenie
    obowiązkowe. Już lecą reklamy pokazujące jak to dzieci na drodze stają
    się nietykalne dzięki odblaskom. Ktokolwiek śmie zaprotestować, że to
    badura i wyrabia złe postrzeganie zagrożeń, dostaje powyższym
    zacytowanym tekstem między oczy i nie wie co odpowiedzieć.

    --
    Tom01

  • 45. Data: 2011-05-17 05:35:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 00:16, Tom01 pisze:

    > odblasków. Trwa przygotowywanie gruntu pod takie coś jako wyposażenie
    > obowiązkowe. Już lecą reklamy pokazujące jak to dzieci na drodze stają
    > się nietykalne dzięki odblaskom. Ktokolwiek śmie zaprotestować, że to

    Ja ten sie nie znam na wielkich teoriach i kampaniach medialnych, jednak
    uwazam ze pieszy/rowerzysta z odblaskowym elementem ma duzo wieksza
    szanse na przezycie (a przeciez dzieciaki po wsiach chodza wieczorami
    poboczem).
    Jak mi pare razy taki ghostwalker wynurzyl sie z mroku doszedlem do
    wniosku ze nalezaloby swiatelka przyszywac przymusowo.

    pozdr
    newrom

  • 46. Data: 2011-05-17 07:10:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe po co?

    mnie nie pytaj ;)

  • 47. Data: 2011-05-17 07:34:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, wire <d...@s...me> wrote:

    > Podsumowuj?c jedni chc? byae s?yszalni i montuj? g?o?ne wydechy inni ubieraj?
    > krzykliwe odblaski bo te? chc? byae zauwa?eni.

    A jeszcze inni maja to wszystko w dupie i po prostu jezdza i zyja. Ile
    to razy widzialem zdjecia z wypadkow jakas jaskrawo-zielona Ninja? No i
    jakos oczojebny kolor nie pomogl w zauwazeniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2011-05-17 08:20:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak mi pare razy taki ghostwalker wynurzyl sie z mroku doszedlem do
    >wniosku ze nalezaloby swiatelka przyszywac przymusowo.

    Mialem niejednokrotnie podobne odczucia wzgledem pieszych
    szwendajacych sie po poboczach. Z tymi odblaskami na dzieckach to tez
    nie bylo glupie, przynajmniej w czasach kiedy byly szkoly.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 49. Data: 2011-05-17 08:56:46
    Od: "wire" <d...@s...me>

    > A jeszcze inni maja to wszystko w dupie i po prostu jezdza i zyja. Ile
    > to razy widzialem zdjecia z wypadkow jakas jaskrawo-zielona Ninja? No i
    > jakos oczojebny kolor nie pomogl w zauwazeniu.
    Zgoda, faktów nie da się zaprzeczyć ale należy też pamiętać, że założenie
    odblasków nie zwalnia z myślenia i nie powoduje, że od razu możemy zap...ć.
    Niech tylko przydadzą się raz na tysiąc spokojnych wyjazdów, mnie to
    wystarczy.
    W.

  • 50. Data: 2011-05-17 09:31:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacot" napisal w wiadomosci

    > Mialem niejednokrotnie podobne odczucia wzgledem pieszych
    > szwendajacych sie po poboczach. Z tymi odblaskami na dzieckach to tez
    > nie bylo glupie, przynajmniej w czasach kiedy byly szkoly.

    A co, szkoly zlikwidowali?

    --
    Jasio
    etz vfr