  • 21. Data: 2011-05-16 10:26:14
    Temat: Re: POLSKA
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:iqqtih$3lu$5@node2.news.atman.pl...

    > Ulegasz miejskim legendom kolego. Moje Kawasaki ma sie bardzo dobrze,
    > awaryjne sie przydaja gdy trzeba pomoc w srodku nocy jakiemus Suzuki,
    > Hondzie czy ostatnio SuperTeresie popsutej na estakadzie z pasem
    > awaryjnym 1m po ktorej gnaja ciezarowki a kierownik jedna reka nerwowo
    > trzyma przycisk rozrusznika a druga wyciaga/wciska ssanie.

    Oczywiscie, ze ulegam miejskim legendom.
    Skoro Kawasaki sie nie psujom to Suzuki przestaly rdzewiec. (:

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 22. Data: 2011-05-16 11:34:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Możesz rozwinąć, co w tym jest chorego?

    stylizacja na policje?

  • 23. Data: 2011-05-16 11:38:48
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-16 12:26, Jasio pisze:

    > Oczywiscie, ze ulegam miejskim legendom.
    > Skoro Kawasaki sie nie psujom to Suzuki przestaly rdzewiec. (:

    Zardzewiała ci kiedyś owiewka w suzuki?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 24. Data: 2011-05-16 11:41:07
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-16 13:34, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > stylizacja na policje?

    Ciekawe po co? Stylizować się na coś co jest obiektem żartów...
    Przecież jak ktoś nie zobaczy w lusterku autobusu to nie zobaczy też
    motocykla w z oczojebnym motocyklistą...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 25. Data: 2011-05-16 15:20:30
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Zardzewiała ci kiedyś owiewka w suzuki?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    demntuje pogłoski jakoby SUZUKI rdzewiało , potwierdzić za to moge że
    Suzuki - ZAPIERDLA nieprzecietnie i daje dużo frajdy z jazdy

    :P

  • 26. Data: 2011-05-16 15:43:41
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    > demntuje pogłoski jakoby SUZUKI rdzewiało , potwierdzić za to moge że
    > Suzuki - ZAPIERDLA nieprzecietnie i daje dużo frajdy z jazdy

    A moje S zardzewialo juz po 2 latach od nowosci. Najpierw rama od spodu, a
    zaraz potem pojawily sie utlenienia na felgach. Jak bylo pozniej to nie
    wiem, bo znalazl sie kupiec i sprzedalem zanim mialo sie zamienic w
    zardzewiala kupe zelastwa.
    Za to pojezdzilem tysz troche Kawa i nie mialem kompletnie zadnych problemow
    przez 4 lata. Nawet aku pozostawione same sobie na zime w garazu odpalalo
    sprzeta na wiosne bez zajaknienia. Szwagier moj ma WR-ke. Kupil nowke 2-3
    lata temu. Poupalal troche w w zeszlym miesiacu i pekla mu chlodnica. Uparl
    sie na nowa (pewnie i slusznie) z serwisu za kwote ktora nie przechodzi mi
    przez klawiature, no i w koncu przyszla. Miedzy logo Jamacha widac pientkny
    napis: "Made in Italy". I juz sie nie ma czemu dziwic ze pekla.
    Z kolei koledze obrocilo panewke w Trampku juz po 2,5kkm. A mowia ze Hunda
    najlepsza.
    Dziwne rzeczy sie teraz dziejom..

    erg

  • 27. Data: 2011-05-16 15:46:42
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 17:43, erg pisze:
    > A mowia ze Hunda najlepsza.

    Moja też zaczęła rdzewieć. Ale po 10 latach. :P

    --
    Tom01

  • 28. Data: 2011-05-16 15:55:32
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    W dniu 11-05-16 17:43, erg pisze:

    > Moja też zaczęła rdzewieć. Ale po 10 latach. :P

    Trzymacie pewnie moto caly sezon w kondonie za 20 zl z Allegro pod blokiem i
    nic dziwnego ze rudy w takich warunkach szaleje .

  • 29. Data: 2011-05-16 16:01:34
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    > Trzymacie pewnie moto caly sezon w kondonie za 20 zl z Allegro pod blokiem
    > i nic dziwnego ze rudy w takich warunkach szaleje .

    Teraz to juz wiem dlaczego ta Suka zardzewiala.
    No nie ma to jak opinia eksperta.

    erg

  • 30. Data: 2011-05-16 16:58:02
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Teraz to juz wiem dlaczego ta Suka zardzewiala.
    > No nie ma to jak opinia eksperta.
    >
    > erg

    czesze się bardzo że moglem ci pomoc . jak cos wal jak w dym na prv .

    Pozdr :)