  • 31. Data: 2011-05-16 17:21:53
    Temat: Re: POLSKA
    Od: "wire" <d...@s...me>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
    news:iqpls0$dki$1@news.onet.pl...
    > Jakie jest wasze zdanie na temat naszywek na kurkach w stylu POLSKA ,
    > POLICE - wielkie odblaskowe zielone ?
    > wlacze wlasnie z soba , z jednej strony fajny gadżet z drugiej strony
    > zastanawiam sie jak to ludzie odbieraja ?
    >
    > Na plus oczywiscie idzie dodatkowa błyskotka na sobie która pozwala byc
    > jeszcze bardziej widocznym na drodze
    > z drugiej zastanawiam się czy to nie aby kwiatek do kożucha i może glupio
    > to jest odbierane ?
    >
    > pisze o czyms takim [link]
    > http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/17/39/
    55/1617395556_3

    > jakie są :
    > za / przeciw

    Pewnie wyjde na idiote wg niektorych ale sam posiadam takie narekawniki jak
    w tym linku powyzej. Uważam że mają przewagę nad samym napisem bo widoczne
    są nie tylko z tyłu.
    W.

  • 32. Data: 2011-05-16 17:27:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > jeszcze bardziej widocznym na drodze
    > z drugiej zastanawiam się czy to nie aby kwiatek do kożucha i może glupio

    Szkoda, że nie ma już ORMO. Wszyscy którzy tęsknicie za tym, żeby upodobnić
    się do policjanta, mielibyście pełnię szczęścia. Każdy z Was wstąpiłby do
    tej pięknej organizacji z tradycjami i oficjalnie nosiłby szczytny napis
    ORMO na plecach, na czole, na rękawach. Były specjalne kaski z napisem ORMO,
    coś pięknego.I KAŻDY kierowca na trasie zjeżdżałby mu z drogi. Mało tego,
    każdy musiałby wysiąść z samochodu i mocno mu się pokłonić. To by było
    piękne...

    --
    Grzybol

  • 33. Data: 2011-05-16 17:33:32
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 19:21, wire pisze:
    > Pewnie wyjde na idiote wg niektorych ale sam posiadam takie narekawniki jak
    > w tym linku powyzej. Uważam że mają przewagę nad samym napisem bo widoczne
    > są nie tylko z tyłu.

    I dzięki temu jest Pan bezpieczniejszy?

    --
    Tom01

  • 34. Data: 2011-05-16 19:04:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > To wez sobie zrob napis PIKACZU - POLSKA.
    > W kolorze seledyowo-czerwonym

    Mysle ze rozowa kamizelka z napisem PENIS bedzie dla niego
    najodpowiedniejsza. Wyrazista, widoczna, zwiekszajaca bezpieczenstwo i
    jednoczesnie nietuzinkowa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 35. Data: 2011-05-16 19:18:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Mysle ze rozowa kamizelka z napisem PENIS bedzie dla niego
    > najodpowiedniejsza. Wyrazista, widoczna, zwiekszajaca bezpieczenstwo i
    > jednoczesnie nietuzinkowa.

    A dla tych co lataja na dlugich (ze zwyklymi reflektorami i dajacymi po
    oczach) - KUTAS.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-05-16 19:35:44
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Mysle ze rozowa kamizelka z napisem PENIS bedzie dla niego
    > najodpowiedniejsza. Wyrazista, widoczna, zwiekszajaca bezpieczenstwo i
    > jednoczesnie nietuzinkowa.

    Kuczu
    na różowo to sobie rury pomaluj bedzie prócz 123dB, jeszcze kolorowo ...

    :)

  • 37. Data: 2011-05-16 19:41:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-16 21:18, AZ pisze:

    > A dla tych co lataja na dlugich (ze zwyklymi reflektorami i dajacymi po
    > oczach) - KUTAS.

    Mialo byc na P. Moze POLUCJA ?

  • 38. Data: 2011-05-16 19:42:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-16 21:35, NESSO pisze:

    > Kuczu
    > na różowo to sobie rury pomaluj bedzie prócz 123dB, jeszcze kolorowo ...
    >
    > :)

    Dziekuje za sugestie ale mam inne poczucie estetyki niz Ty.

  • 39. Data: 2011-05-16 19:45:59
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > A dla tych co lataja na dlugich (ze zwyklymi reflektorami i dajacymi po
    > oczach) - KUTAS.

    Wszystko OK, tylko wspólczynniki zajebistosci troche male.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 40. Data: 2011-05-16 21:11:58
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 17:55, NESSO pisze:

    > Trzymacie pewnie moto caly sezon w kondonie za 20 zl z Allegro pod blokiem i
    > nic dziwnego ze rudy w takich warunkach szaleje .

    Ty możesz mieć racje. Mojej hondzie pod takim ustrojstwem skończyła się
    instalacja elektryczna w wieku 3 lat... Za to obecna suka dzielnie
    trzyma się w ogrzewanym garażu :>... I teraz co z tego mogę wywnioskować? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał