    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: POCO F4
    Date: Sat, 22 Jul 2023 08:12:12 +0200
    <u8kft9$911$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u8li9b$379tl$2@dont-email.me>
    <u8lp86$56a$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u8m3hn$395b5$1@dont-email.me>
    <u8mbns$f2v$2$Eneuel@news.chmurka.net> <u8oe7v$3k1bl$1@dont-email.me>
    <u8pore$jqd$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u8to9p$bq26$2@dont-email.me>
    <u8ukk2$dru$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u900hf$mr2a$2@dont-email.me>
    <u91dd7$5cm$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u93e02$1587b$2@dont-email.me>
    <u94ca9$2jv$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u95e8p$1innv$2@dont-email.me>
    <u96jie$e08$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u98ks1$24v6f$2@dont-email.me>
    <u98ut2$26sa2$1@dont-email.me> <u9aktt$2j5u7$4@dont-email.me>
    <u9bs0r$m9d$1$Eneuel@news.chmurka.net>

    > Być może zainteresuję się Motką, ale chcę mieć:
    >  - organiczny LED
    >  - lepszą GNSS niż mam
    >  - dużo wolnego miejsca na ,,dysku''
    >    (slot na mikroSD mile widziany)
    >  - NFC
    >  - co najmniej dwa telefoniczne numery
    >  - lepszy procesor niż 720G
    >  - co najmniej GG5
    >  - niską cenę
    >
    > Nie chcę wymiany RN9p na gorszy, lecz nowszy i droższy...
    > Nie zapłacę też teraz więcej niż 1.5kpln -- a najchętniej
    > bym zapłacił połowę tej ceny...

> [...]

    1500zł to jak dla mnie połap na który nigdy nie zwracałem uwagi, tak że
    nie potrafię czegoś doradzić.
    A co do precyzji w kwestii pozycjonowania to myślę że to nie ma jakiegoś
    monolitu, zachowuje się to jak każde inne urządzenie, np telewizor,
    także ten podłączony do anteny sat.  Raz jest lepsza jakość raz gorsza.