  • Data: 2023-07-26 15:09:45
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie możesz wyjść na otwartą przestrzeń?

    Mimo że u mnie wieś to o otwartą przestrzeń trudno, pełno wokół wysokich
    drzew. Ale jaki już pisałem, nie ma to wielkiego znaczenia bo na
    całkowicie odkrytym terenie dochodzi zaledwie kilka dodatkowych
    satelitów, moc sygnału praktycznie taka sama..

    > Teraz ja:
    >

    > https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1VwPPPVC9
    vfWmRyZAO1I0MMC1vcwIJE0&usp=sharing

    > Telefon ukazał (na północy) rzeczywisty skok w bok -- do śmietnika;
    > zegarek ów skok pominął. Za jakiś czas być może powtórzę z takimi:
    >

    > https://www.google.com/maps/@53.115349,23.1410055,50
    8m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!6m1!1s17wzIzifLyYVwiDtYIjVf
    KIsuW9J83cs?authuser=0&entry=ttu

    > https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17wzIzifLyYVw
    iDtYIjVfKIsuW9J83cs&usp=sharing

    > manewrami -- dającymi poglądową staranność (coby ;) nie napisać
    > dokładność) przynajmniej w kierunku północ-południe.

    Manewry manewrami, ale jak Twój telefon pokazuje pozycję gdy dłużej
    postoisz w miejscu?