eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <51d0b65d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqr2ka$1hk$1@news.vectranet.pl>
    In-Reply-To: <kqr2ka$1hk$1@news.vectranet.pl>
    Subject: Re: PLUS GSM - Brak śladu po nieudanej próbie połączenia
    Date: Fri, 12 Jul 2013 02:11:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 28
    Message-ID: <51df4b6b$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.227.1
    X-Trace: 1373588331 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1257 83.29.227.1:65526
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1047285
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:kqr2ka$1hk$1@news.vectranet.pl...
    >W dniu 2013-07-01 00:47, Robert Tomasik pisze:
    >
    >> Mam telefon w PLUS GSM. Od kilkunastu lat. Ta sama karta, ten sam numer.
    >
    >> Napisałem oczywiście maila do operatora, ale to żenada. Do kabaretu
    >
    > Nie pomogę Ci w problemie dosłownie. Chcę tylko powiedzieć że ja tez
    > byłem u nich kilkanaście lat od samego ich powstania. Problemy które
    > jakieś tam były rozwiązałem w końcu dwa-trzy lata temu tak, że
    > przeniosłem nr. zmieniłem operatora i abonament na prepaida. Chłopie, mam
    > święty spokój, rachunki nie przychodzą, automatyczne doładowanie z konta
    > bankowego i więcej kasy w kieszeni bo minuta tańsza itd. Szkoda nerwów na
    > wyjaśnianie. Olej chamów.

    Aż muszę ich pochwalić. Jednocześnie z postem na grupę wysłałem do nich
    mail z opisem problemu oraz o wiele bardziej szczegółowymi danymi niż tutaj
    prosząc, by przekazano to komuś "technicznemu". Najpierw jeden marketoid
    próbował mi udzielać rad - bezsensownych, ale starałem się je spełniać. nic
    to nie dało. Potem drugi marketoid powielał działania pierwszego. potulnie
    spełniałem ich genialne rady za każdym razem prosząc, by może jednak
    wysłali to do działu technicznego. I dziś sukces. Marketoidom opadły ręce i
    wysłali podobno do technicznych. Ciekawe, czy coś konstruktywnego z tego
    wyniknie.

    N normalnie musiałem się pochwalić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: