  • 1. Data: 2010-05-13 15:46:13
    Temat: PLIX - spadek ruchu ok. 15
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Na wykresie statystyk z PLIXa widać dziś ok 15 znaczny spadek. Ktoś
    orientuje się może, czym był spowodowany?

    --
    Sławek Lipowski

  • 2. Data: 2010-05-13 16:21:23
    Temat: Re: PLIX - spadek ruchu ok. 15
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Sławek Lipowski pisze:
    > Na wykresie statystyk z PLIXa widać dziś ok 15 znaczny spadek. Ktoś
    > orientuje się może, czym był spowodowany?

    NOC PLIX

    tel.: +48 22 427 39 99
    fax: +48 22 630 39 99
    mobile: +48 721 333 999
    e-mail: noc(małpa)plix.pl

    Jeśli miałeś jakieś problemy - przecież to nie problem wysłać mail lub
    zadzwonić.

    Darek

  • 3. Data: 2010-05-13 16:47:37
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 13.05.2010 18:21, Sied@r pisze:

    > NOC PLIX
    >
    > tel.: +48 22 427 39 99
    > fax: +48 22 630 39 99
    > mobile: +48 721 333 999
    > e-mail: noc(małpa)plix.pl
    >
    > Jeśli miałeś jakieś problemy - przecież to nie problem wysłać mail lub
    > zadzwonić.
    >
    > Darek

    A jeśli nie miałem problemów i nie jestem klientem PLIXa, a jedynie
    zżera mnie ciekawość? Nie wiem na ile NOC PLIXa jest skora do udzielania
    wyjąsnień w takich przypadkach i czy w ogóle mogą to robić, gdy zgłasza
    się do nich ktoś taki, jak ja. Tak czy inaczej nie chciałbym nadużywać
    ich uprzejmości.

    PS: Rozumiem, że teraz już każda moja wypowiedź na polipie będzie
    nagradzana Twoją cięta ripostą?

    --
    Sławek Lipowski

  • 4. Data: 2010-05-13 21:10:23
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Sławek Lipowski pisze:

    > PS: Rozumiem, że teraz już każda moja wypowiedź na polipie będzie
    > nagradzana Twoją cięta ripostą?

    Nie uważasz że twoje posty podchodzą pod troll-owanie na tej grupie.

    Udział w tej grupie uważasz jako rodzaj samo-promocji? Ok, Twoja sprawa.
    Ale może rób to bardziej subtelnie.

    Może nie ma tu dużo postów, ale jak są to merytoryczne - konkretne
    (czasem dyskusje idą oczywiście na inne tory, jak na każdej grupie).

    Nie jestem w żadnym Twoim wrogiem. Już sam fakt, że konkretną odpowiedź
    na konkretne pytanie potraktowałeś jako ciętą ripostę nie do końca
    rozumiem. Mieliśmy tu gdybać - może im jakiś XFP wysiadł, a może plama
    na słońcu ?
    Co ci nie pasowało w mojej odpowiedzi?

    Ja akurat miałem spadek na wykresach i degradację ruchu o połowę przez
    chwilę, ale nawet tego nie zauważyłem. A klienci się nie skarżyli.

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.

    Darek

    Ps. Pochwała się należy za skrupulatne monitorowanie Onetu.

  • 5. Data: 2010-05-13 21:57:16
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 13.05.2010 23:10, Sied@r pisze:

    > Nie uważasz że twoje posty podchodzą pod troll-owanie na tej grupie.

    Masz racje, nie uważam. To jest oczywiście moja subiektywna opinia.

    > Udział w tej grupie uważasz jako rodzaj samo-promocji? Ok, Twoja sprawa.
    > Ale może rób to bardziej subtelnie.

    I czym się ta próba "samo-promocji" objawia? Podpisywaniem się imieniem
    i nazwiskiem? Tym, że nie staram się korzystać z przywileju bycia
    anonimowym? Czy w ogóle tym, że cokolwiek piszę?

    A może celem polipa (czy też ogólnie usernetu, bo taka zaczyna bić z
    niego ogólna tendencja) jest zniechęcenie ludzi do pisania czegokolwiek?

> [...]
    > na konkretne pytanie potraktowałeś jako ciętą ripostę nie do końca
    > rozumiem. Mieliśmy tu gdybać - może im jakiś XFP wysiadł, a może plama

    Odpowiedź była konkretna, pytanie też. Tylko że udzieliłeś odpowiedzi na
    pytanie: "w jaki sposób mogę się skontaktować z NOC PLIXa?". Czy takie
    pytanie zadałem?

    "Jeśli miałeś jakieś problemy - przecież to nie problem wysłać mail lub
    zadzwonić."

    Czyli jak rozumiem mój mail był niepotrzebny, niepotrzebnie poruszałem
    temat, nie ma o czym dyskutować... Tak naprawdę gdyby Twoja wypowiedź
    była pozbawiona tego jednego zdania odpisałbym co najwyżej "nie jestem
    klientem PLIXa - zapewne nie udzielą mi takiej informacji".

    > Ja akurat miałem spadek na wykresach i degradację ruchu o połowę przez
    > chwilę, ale nawet tego nie zauważyłem. A klienci się nie skarżyli.

    Tylko pozazdrościć.

    > Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
    >
    > Darek
    >
    > Ps. Pochwała się należy za skrupulatne monitorowanie Onetu.

    Dziękuje. Niestety kontekst wcześniejszych wypowiedzi mimowolnie
    nakazuje mi doszukiwać się sarkazmu w tej pochwale. Tak naprawdę, to
    monitorowanie onetu jest efektem ubocznym monitorowania stanu naszych
    łącz. Napisałem tu o tym, bo temat wydał mi się interesujący i dość
    niezwykły. Co dzień onet nie ginie z sieci na pół godziny. Wiem, bo
    monitoruję. :)

    --
    Sławek <- koniec z autopromocją ;)

  • 6. Data: 2010-05-14 08:29:20
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Widzę że się nie rozumiemy.

    Jak dla mnie EOT.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2010-05-15 09:31:00
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 14 May 2010 10:29:20 +0200, "Sied@r"
    <s...@d...lub.pl> wrote:

    >Widzę że się nie rozumiemy.
    >
    >Jak dla mnie EOT.

    wybacz,ale ja Ciebie też nie rozumiem (czyli jest nas przynajmiej
    dwóch)

  • 8. Data: 2010-05-16 15:05:04
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 15.05.2010 11:31, futszaK pisze:

    > wybacz,ale ja Ciebie też nie rozumiem (czyli jest nas przynajmiej
    > dwóch)

    Widać miałem gorszy dzień.

    Przepraszam i Pozdrawiam
    Darek