  • 11. Data: 2002-02-28 15:20:50
    Temat: Re: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Tommy napisal(a) [28 Feb 2002]:

    > Moze na Syberii albo Saharze ktos by sie tym zainteresowal, gdyby juz
    > nic innego nie bylo ;) Internet na stalym laczu z jakimkolwiek
    > ograniczeniem w MB (np Neostrada) to kpina.

    Ostatnio luserzy sie strasznie wybredni porobili...

    --
    (m...@i...pl)

  • 12. Data: 2002-02-28 15:20:57
    Od: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)

    miab wrote:
    > Wszystko co piszesz to w zasadzie racja tylko zapominasz ze 90% procent
    > internautow nie jest obsesyjnymi ssaczami i te 250MB na miesiac wystarcza im
    > do poczty i przegladania stron ze sporym zapasem.

    Chyba waszmość nie wiesz w ogóle o czym piszesz.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 13. Data: 2002-02-28 21:29:35
    Od: "miab" <m...@w...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba waszmość nie wiesz w ogóle o czym piszesz.

    Chyba wiem. Przecietne dzienne ilosci pobranych/wyslanych
    danych wiekszosci uzytkownikow nie przekraczaja kilku/kilkunastu MB.
    A zeby cos wiecej napisac wspomne ze gremialne potepienie
    wspomnianej oferty skladam na karb szeroko rozplenionego w
    naszym kraju bolszewizmu praktycznego.
    Nie jest tak ze przekaz informacji nic nie kosztuje i ze nalezy
    sie kazdemu(w szczegolnosci, ktory odpowiednio ustawil sie
    w stosunku do koryta - budzetu) za darmo lub symboliczna
    cene i w nieograniczonych ilosciach.
    Taka przedstawiono propozycje i sadze ze dla znacznej ilosci
    osob jest ona atrakcyjna.

    miab

  • 14. Data: 2002-02-28 21:29:59
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <s...@a...pse.dyster-moderated>, Andrzej Bursztynski
    napisał(a):

    > Chyba waszmość nie wiesz w ogóle o czym piszesz.

    Hmmm mi do szczęścia wystarcz łące 28800/33600 ale używając tylko do ssh i
    newsów więcej przepycham w miesiąc....

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 15. Data: 2002-02-28 21:30:07
    Od: "Marcin Kot" <k...@N...net>

    Użytkownik "KwaSniaK" <a...@j...w.reply.to> napisał w wiadomości

    [cut]

    > te 750 MB w tej drozszej taryfie to ja zasysam przez kilka godzin przez
    > AsterCity :)

    dokladnie tak jest :)))

    ; Marcin 'Âmago' Kot: k...@a...net Koti@IRCNet
    ^ ^ __ ; #PLDhelp #warez.pl #białystok #capoeira
    =x= ) Registered #drzwi member 31337
    ,,--,, Grupo Magia - Aguia Branca www.capoeira-magia.com

  • 16. Data: 2002-02-28 21:30:12
    Od: "Skibbi" <s...@p...onet.pl>

    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    >
    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?
    >
    > ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    A ja myślałem, że 5GB w Neostradzie to mało :))))
    Na mój gust w Polsce nie powinno być wcale internetu - jeszcze nie jesteśmy
    na niego gotowi :( Może za 50lat?
    Pozdr.

  • 17. Data: 2002-02-28 21:30:18
    Od: "Skibbi" <s...@p...onet.pl>

    > Wszystko co piszesz to w zasadzie racja tylko zapominasz ze
    > 90% procent internautow nie jest obsesyjnymi ssaczami i te
    > 250MB na miesiac wystarcza im do poczty i przegladania
    > stron ze sporym zapasem.

    COOOOO????
    Ja codziennie generuje z 30MB tylko na www, więc o czym my tutaj rozmawiamy?
    9 dni czytania www???

  • 18. Data: 2002-02-28 21:30:45
    Od: "Michał Lankosz" <@mike2001@tlen.pl>

    > Ostatnio luserzy sie strasznie wybredni porobili...
    Średnio co 18 miesięcy podwaja się moc obliczeniowa komputerów. Nic więc
    dziwnego, że i wymagania co do szybkości i ilości przesyłania danych również
    się zwiększają.
    Wystarczy sobie 5 godzin w miesiącu pooglądać Vivę z jakością 128kbps, żeby
    wyczerpać limit!
    Licząc inaczej: 10 minut codziennie (!!)

    --
    Michał, SQ9FQQ http://sq9fqq.prv.pl/
    GG:374157 http://free.ngo.pl/~sp9zcj/

  • 19. Data: 2002-03-01 17:01:41
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    miab wrote:

> [...]
    > cene i w nieograniczonych ilosciach.
    > Taka przedstawiono propozycje i sadze ze dla znacznej ilosci

    Atrakcyjna i kompleksowa to ta oferta moze i by byla, gdyby
    za 250zl mozna bylo sobie kupic to lacze bez limitow.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee@.cpi.pl

    "[Religion] is not merely the opium of the masses, it is the cyanide."

  • 20. Data: 2002-03-01 17:01:56
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?

    AAAAAAAAA...............

    Co za debil wpadl na to ze mozna ograniczyc lacze 256 250megowym
    ograniczeniem???
    BOZE. 250 mega na takim laczu sciagne w 4-5 godzin. I co ? Koniec ?

    Rozumiem jakby dali cos..qrde 10gig na miesiac? OK. ALE 250 MEGA !?! TO
    KPINA !!!
    Jak ktos kupuje stale lacze to chce posciagac z internetu rozne rzeczy i
    skorzystac z dobrodziejstwa ze ma
    polaczenie 24/h.

    Brak mi SLOW !!!!!
    _____