  • Data: 2002-03-09 23:08:20
    Temat: Re: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sami popatrzcie co Fri, 8 Mar 2002 14:19:28 +0000 (UTC)
    Negatyw w <a6ah06$9g7$1@news.tpi.pl> napisał:

    > Z tego co mi powiedzieli, to bedzie tak "poki co". Oczywiscie definicji
    > "poki co" nikt nie potrafi mi tam podac (!!!).
    > Tak wiec (wzorem Telekompromitacji) bedzie to nadal impulsowy stres... :(((
    > O sciaganiu MP3-jek mozna za ich pomoca zapomniec.

    Za to będzie dobre łącze do zdalnej administracji, czy ściągania
    poczty/newsów. Mi w domu nic więcej nie jest potrzebne.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski
    --
    Eskalacja linuksowej propagandy wpływa w żenujacy sposób na obniżenie
    poziomu inteligencji wśród młodzieży.