  • 21. Data: 2018-02-16 22:32:03
    Temat: Re: PLC
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Może też być 100 lub 1000 wejść analogowych i 500 czy 5000 cyfrowych po
    > fabryce
    > rozsianych po SERCOSie wraz z falownikami wpiętych a wtedy Adriuno nie
    > ma szans a taki np. ControlLogix 5580 radzi sobie dobrze...

    Noo... ale tylko 4k analogów. Słabo ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 22. Data: 2018-02-16 23:56:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 19:28:21 +0100, Adam
    Górski<gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:
    > "Cyca nie jeden" ?

    Literówka słownika, "chyba nie jeden".

    --
    Marek

  • 23. Data: 2018-02-16 23:59:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 22:08:51 +0100, jacek <j...@w...pl>
    wrote:
    > rozsianych po SERCOSie wraz z falownikami wpiętych a wtedy Adriuno
    > nie
    > ma szans a taki np. ControlLogix 5580 radzi sobie dobrze...

    A ile sesji http/SSL jest w stanie na raz obsłużyć? :)

    --
    Marek

  • 24. Data: 2018-02-17 00:00:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 20:13:39 +0100, dolczak <d...@w...pl> wrote:
    > Cześć, spotkałem się z windą osobową dwuprzystankową dla inwalidów
    > pewnym zakładzie chemicznym sterowana plc mitsubishi meltec.
    > Wywalałem
    > plc bo się rozleciał - nie dało się zgrać programu i zastąpiłem go
    > własnym sterownikiem na procesorze st62. Chodzi do dziś... Darek

    Uważaj, bo Cię zaraz od Staśków wyzwie....

    --
    Marek

  • 25. Data: 2018-02-17 00:02:09
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 15:43, Marek pisze:

    > Ale po co w ogóle  PLC, jaka tego zaleta nad Arduino oraz compatible?

    Niezawodność. I brak uzależnienia od kogoś kto sobie coś naklepał w c.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2018-02-17 00:05:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 20:55:03 +0100, "Irek.N."
    <t...@j...taki.jest.pl> wrote:
    > Jak niby podłączysz czujniki do arduino? A jak będziesz st
    > erował wyjściami?
    > Wiem, a teraz pomyśl, że w układzie masz 80 wejść
    > i tyle samo wyjść,
    > każde może szarpnąć 0.2A i oddać fajnego kopa pr
    > zy wyłączeniu, gramy
    > dalej? :)

    Chętnie.
    Ile równolegluvh sesji http/SSL obsłuży?
    Czy user moze wszystko konfigurowac po webie, gdy jego instalacja
    jest w Pciumiu Dolnym a on akurat na Teneryfie?
    Czy zmianę w konfiguracji wejsc/wyjść/przypisanych zdarzeń może w
    zastępstwie zrobić małżonka, która z wykształcenia jest filozofem i
    spokojnie sobie poradzi. bo konfigurator jest banalnie prosty?
    Tak na początek.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2018-02-17 00:06:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Feb 2018 00:02:09 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Niezawodność. I brak uzależnienia od kogoś kto sobie coś naklepał w
    > c.

    No niekoniecznie miałem na myśli aż tak niski poziom obsługi.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2018-02-17 00:08:53
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 20:51, Irek.N. pisze:

    > Duża liczba sterowników wspiera, choć przyznaję, że ta najtańsze
    > zazwyczaj nie.
    > Siemensa nie,

    W Siemensach to się nazywa SCL. S7-200 nie miała go, ale już S7-1200 ma.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2018-02-17 00:15:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/17/2018 12:00 AM, Marek wrote:
    > Uważaj, bo Cię zaraz od  Staśków wyzwie....

    Jestes bardzo kiepskim psychologiem.

  • 30. Data: 2018-02-17 00:35:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Feb 2018 00:15:39 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Jestes bardzo kiepskim psychologiem.

    ORMO czuwa widzę :).

    --