  • 11. Data: 2009-09-08 11:54:12
    Temat: Re: PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Właśnie zadzwoniłem do BOK w Play w tej dokładnie sprawie i pani
    konsultantka poinformowała mnie, że oczywiście posiada tę informację
    (widzi historię połączeń na monitorze) ale nie może mi jej podać z
    powodu "USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH".
    Wszelkie próby dowiedzenia się co ma na myśli spełzły na niczym. Także
    jej kierownik nie chciał ze mną porozmawiać.

    JAK MOŻE BYĆ TUTAJ MOWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK
    STANDARDOWO SĄ WYSYŁANE TE SMSY WRAZ Z NR DZWONIĄCEGO?

    Poprosiłem o zwyczajne POWTÓRZENIE informacji która już raz została do
    mnie wysłana. Tym samym nie może więc tutaj być mowy o ujawnieniu
    informacji zastrzeżonej - bo wówczas W OGÓLE należałoby zakwestionować
    legalność wysyłania SMS o "próbie połączenia" wraz z numerem
    dzwoniącego, co jest standardową usługą wszystkich sieci na rynku.

    Z tym, że Play wysyła te SMSy jako "flash" czyli inaczej niż inne
    sieci - i z tego właśnie wyniknął problem! Jest to pewna niedogodność
    dla klienta więc naturalnym wydałoby się, że firma powinna coś
    uczynić w przypadku kiedy niezwykły format SMSa przyczynił się do
    utraty bardzo istotnej informacji.

    Ogólnie mój kontakt z BOK w Play pozstawił na mnie BARDZO NIEMIŁE
    WRAŻENIE, i to nie na skutek odmowy jako takiej a raczej z powodu
    krańcowej niekompetencji, bezsensownych uzasadnień, traktowania "per
    noga" klienta, niereagowanie na jakiekolwiek argumenty, OGÓLNA NIECHĘĆ
    DO KLIENTA RODEM Z PRL - "olewanie" przez kierownika i odmowa rozmowy
    z klientem pod żałosnym pretekstem ("z powodu problemów
    technicznych").

    Szkoda, już miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci Play. Teraz to
    się zmieniło.

    P.S. Aha, jeszcze dodam, że wysłełem również wiadomość pod ich adres
    email - zero reakcji. A na ich stronie www "Mój Play" po zalogowaniu
    dane o bilingach NIGDY nie chcą się wyświetlić! (Próbowałem wiele razy
    z różnych komputerów różnych IP i o różnych porach dnia.)

  • 12. Data: 2009-09-08 11:58:52
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 1:53 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

    no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem :(

  • 13. Data: 2009-09-08 12:22:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:58:52 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

    > no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem

    ROTFL mamy nowego przygłupa na grupie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2009-09-08 13:05:04
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Szkoda, już miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci Play. Teraz to
    > się zmieniło.

    Dziwne ?
    Na jakiej podstawie ta bardzo dobra opinia jak od dawna wiadomo na
    grupie ze kompletnie olewaja klientow, nawet tych co sie chca do nich
    przeniesc z innej sieci.
    To nie tajemnica, a Ty nagle z "bardzo dobra opinia" wyjezdzasz ? O
    Playu ? Smieszne.
    Oni sa tylko tani w utrzymaniu, ot i wszystko.

    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2009-09-08 13:07:03
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 2:22 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > ROTFL mamy nowego przygłupa na grupie ;-)

    ja tam nie wnikam kogo wy tam macie na grupie w tym Playu ale w BOKu
    to na pewno

  • 16. Data: 2009-09-08 13:14:32
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 3:05 pm, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Playu ? Smieszne.
    > Oni sa tylko tani w utrzymaniu, ot i wszystko.

    tani też nie są jakoś nadzwyczajnie, Orange, Heyah i (ostatnio) Era
    też już oferują 30gr do wszystkich (Hayah nawet 25gr)

  • 17. Data: 2009-09-08 17:37:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Xian Mi Mao" napisał:

    > tani też nie są jakoś nadzwyczajnie, Orange, Heyah i (ostatnio)
    > Era też już oferują 30gr do wszystkich (Hayah nawet 25gr)

    Ale masz jakieś wsparcie, bo ani w Orange ani w Erze takiej stawki nie ma?
    Dalej mi sie już nie chce weryfikować tych "rewelacji".

    JoteR

  • 18. Data: 2009-09-08 20:08:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Sep 2009 03:25:16 -0700 (PDT), Xian Mi Mao wrote:

    >Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
    >"CZEEGO"

    Ale co - ma odpowiedz rozbudowac o wyjasnienie na kilka sposobow jak
    nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
    zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2009-09-09 09:24:30
    Temat: Re: PLAY: powiadomienie o próbie połšczenia - typu "flash" :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 10:08 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
    > zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"

    ale co jest zablokowane? identyfikacja dzwoniącego? powiadomienie że
    ktoś dzwonił (wraz z podaniem nr) podczas gdy telefon był wyłączony?

    JEDYNE co tutaj jest zablokowane to ułatwienie życia klientom - SMS
    powiadamiający tez nie wiadomo czemu musi być w formacie "flash" a nie
    normalny...

    CZASEM to mogą być bardzo istotne informacje!!!