eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY dla firm - oni tak zawsze › Re: PLAY dla firm - oni tak zawsze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <de13ttjpo5gx$.10e2e6cv7kfgd.dlg@40tude.net>
    <l1edkf$kbg$1@wieslauf.sub.de>
    <1...@4...net>
    <523acc4c$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <1c8bdjedeuaic$.xr7nlalo90h8$.dlg@40tude.net>
    <523c5904$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <n...@4...com>
    <523c716d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1k4mp$2ogv$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: PLAY dla firm - oni tak zawsze
    Date: Sat, 21 Sep 2013 15:12:00 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 20
    Message-ID: <523d9b26$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241024188.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1379769126 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1262 109.241.24.188:51375
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2179
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1049699
    [ ukryj nagłówki ]

    "Michal" napisał:

    > > I po tej dacie wszystkie telefony, które od tygodni są "chwilowo
    > > niedostępne" nagle staną się bez problemu dostępne. Rzecz jasna,
    > > tylko z nową, oczywiście lepszą, taryfą ;->
    >
    > A na czym polega ta fajność starych ofert?
    > Chodzi o lepsze warunki na słuchawki, czy korzystniejsze usługi?

    *Dla mnie* praktycznie nie ma żadnej różnicy, miesięczna jest rzędu
    równowartości jednego piwa wychłeptanego na ławce, ale nowo nawróceni
    prepaidziarze z przyzwyczajenia trzęsą się nad każdą złotówką ;->
    Mnie osobiście wkuźwia ten "okres przejściowy", w którym interesujące mnie
    słuchawki są "chwilowo niedostępne". Dlatego dzwoniących konsultantów
    odsyłam na po 24 września, kiedy pewnikiem pojawią się znowu. A jak się nie
    pojawią - cóż... obok salonu Play mam też salony Ery i Orange a rzut beretem
    dalej Plusa... ;->

    JoteR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: